X може да изгуби 75 милиони долари приход поради антисемитска содржина

Сподели со своите пријатели

X обично заработува најмногу во последните месеци од годината, бидејќи тогаш брендовите ги зголемуваат своите кампањи за празнични шопинг.

Loading...

Сепак, според извештаите, заработката на компанијата за овој квартал ќе биде различна од вообичаеното.

Врз основа на внатрешни документи, над 100 брендови и други огласувачи, како што се политичките кандидати, целосно ги паузираа своите реклами на страницата.

Десетици други компании размислуваат да ги повлечат своите кампањи.

Ако огласувачите не се вратат, X може да изгуби до 75 милиони долари од приходите од реклами оваа година.

X е погоден од заминувањето на големите брендови.

Првиот ги паузираше своите реклами веднаш по контроверзниот твит на Илон Маск, во кој тој одобри антисемитски твит.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Над половина од Американците поддржуваат забрана на ТикТок?

Media Matters објави извештај во кој се наведува дека рекламите за брендови се поставени веднаш до антисемитската содржина.

Loading...

Компанијата потоа поднесе тужба против организацијата, обвинувајќи ја дека „свесно и злонамерно конструира слики што прикажуваат објави на огласувачи на социјалната платформа заедно со неонацистичка и националистичка содржина“.

X изјави дека прикажаните бројки не се точни

X во својата тужба навел дека Media Matters намерно создала средина за прикажување реклами од некои од најголемите огласувачи на платформата заедно со „екстремна содржина“.

Линда Јакарино, извршниот директор на компанијата, го бранеше X и изјави дека само двајца корисници ја виделе рекламата на Apple заедно со непристојната содржина на платформата.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Инстаграм тргнува во борба против профили кои само копираат и објавуваат туѓи содржини

Еден од нив беше „Media Matters“, рече Јакарино.

Организацијата ја нарече тужбата на Икс „бесмислена“ и рече дека со нетрпение очекува да победи на суд.

IBM, Apple и Disney се исто така брендови кои брзо ги повлекоа своите реклами од X по инцидентите.

Lionsgate конкретно го наведе твитот на Маск како причина, додека Ubisoft беше еден од првите издавачи на видео игри што ги повлече своите реклами од X.

Според извештаите, Airbnb го запре рекламирањето во вредност од над 1 милион долари. Нетфликс повлече реклами во вредност од 3 милиони долари.

Loading...

X, исто така, може да изгуби 4 милиони долари од приходите од реклами поради паузирањето на кампањите на придружните компании на Microsoft.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Што се случи кога Индија го забрани ТикТок?

Uber и Coca-Cola се два други познати брендови кои одлучија привремено да го прекинат своето рекламирање на X.

X изјави дека прикажаните бројки не се точни и се дел од внатрешната проценка на ризикот.

Исто така, компанијата нагласи дека реалниот ризик од загуба на приход е значително помал од претходно презентираните извештаи.

Наводно, загубата е само околу 11 милиони долари. Исто така, таа сума постојано се менуваше бидејќи некои огласувачи ги зголемуваа или намалуваа трошоците за рекламирање.