Инстаграм тргнува во борба против профили кои само копираат и објавуваат туѓи содржини

Сподели со своите пријатели

Инстаграм наскоро ќе го промени својот алгоритам за да го ограничи досегот на профилите кои само копираат и објавуваат туѓи содржини, давајќи им на помалите креатори повеќе шанси да допрат до нова публика.

Loading...

Промената на алгоритмот е насочена кон намалување на видливоста на таканаречените „агрегаторски сметки“ кои не придонесуваат за оригиналната содржина.

Првиот чекор во планот на Инстаграм е да го промени алгоритмот за да им даде на сите креатори еднакви шанси нивните видеа да станат вирални на платформата, прикажувајќи ги прво на помала публика.

Најуспешните видеа на Reels потоа ќе се прикажуваат на се поголем број гледачи.

Вториот чекор е построга контрола на содржината на агрегаторот.

Кога Instagram ќе открие две или повеќе идентични објави на платформата, ќе препорача само оригинална содржина.

Повторната содржина ќе има директна врска со оригиналниот креатор, што значително ќе ја намали гледаноста на сметките за повторно објавување.

Ако профилите објавуваат содржини десет или повеќе пати во последните 30 дена што не ги создале или значително унапредиле, Instagram нема да ги вклучи во препораките за содржина на платформата.

Loading...

Агрегаторите ќе можат да се вратат во делот препораки по 30 дена, доколку престанат да објавуваат неоригинална содржина.

Сепак, следбениците на тие сметки сепак ќе можат да ги видат нивните објави.

Овие промени во алгоритмот, кои се очекуваат во наредните месеци, се само најнови во серијата промени што ги прави Instagram за да ја подобри употребливоста на платформата, вклучувајќи ја и можноста за уредување разговори, исклучување на профили за читање и масовно бришење следење и означување барања што ги смета за спам.

Овој потег можеби е делумно одговор на поплаките од креаторите дека нивните следбеници не ги гледаат нивните објави, што доведе до намалување на интеракцијата и видливоста на оригиналната содржина на платформата.