Apple, Disney и други брендови го прекинуваат рекламирањето на платформата X

Сподели со своите пријатели

IBM претходно го прекина своето рекламирање, наведувајќи ја загриженоста за говорот на омраза.

Loading...

Сега, другите големи компании, исто така, го повлекуваат своето рекламирање од платформата X поради зголемениот притисок врз антисемитската содржина на платформата.

Apple, Disney и Lionsgate, наводно, ги суспендираат рекламите откако Илон Маск јавно промовираше антисемитизам и расизам.

Warner Brothers Discovery, исто така, наводно ги паузира своите реклами, како и Paramount Global.

Компаниите се приклучуваат на IBM. IBM потврди дека ги суспендира своите реклами по извештајот во кој се вели дека рекламите за нејзината поделба Вотсон се прикажуваат заедно со пронацистичка содржина.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Инстаграм тргнува во борба против профили кои само копираат и објавуваат туѓи содржини

Според извештајот објавен од групата Media Matters, реклами од Apple, Oracle и други технолошки компании биле поставени заедно со слична содржина.

Извршниот директор на X претходно изјави дека објавите идентификувани од Media Matters нема да се монетизираат.

Таа изјави дека „системот на X намерно не поставувал брендови покрај овој тип на содржина, ниту пак компанијата се обидувала да ја поддржи оваа содржина“.

Loading...

Линда Јакарино, извршната директорка, исто така рече дека „Х е исклучително јасен за напорите за борба против антисемитизмот и дискриминацијата“.

Многу од огласувачите на X долго време се загрижени за говорот на омраза на платформата.

Сепак, заминувањата на Apple, Disney, Lionsgate и IBM се уште еден удар за и онака проблематичниот адвертајзинг бизнис на компанијата.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Што се случи кога Индија го забрани ТикТок?

Во еден твит, Маск му одговори на корисникот кој напиша дека Евреите поттикнуваат „омраза против белците“ дека „ја зборува целосната вистина“.

Притоа, се чини дека поттикна неколку огласувачи привремено да го прекинат рекламирањето.

Apple веќе еднаш го паузираше рекламирањето на Твитер минатата година

Apple одлучи да го „стопира“ рекламирањето на платформата. Сепак, сè уште не е јасно дали на одлуката влијаел твитот на Маск или извештајот на Media Matters. Сепак, можеби и двете.

Тим Кук, главниот извршен директор на Apple, во септември изјави дека компанијата „постојано“ размислува дали да продолжи да се рекламира на X.

Apple, исто така, привремено го прекина рекламирањето на X (тогаш сè уште се нарекуваше Twitter) минатата година, поради „недоразбирање“ меѓу двајцата директори.

Loading...
ПРОЧИТАЈТЕ И:  Над половина од Американците поддржуваат забрана на ТикТок?

Огласувачите си заминуваат од X една година откако групите за права повикаа на бојкот на огласувачите откако Маск го презеде Твитер.

Нивната најголема загриженост беше за порастот на говорот на омраза и релаксираните политики за умереност на содржината под водство на Маск.

Иако некои големи огласувачи се вратија на платформата, бизнисот со ребрендирање на компанијата никогаш не се опорави.

Маск на почетокот на летото изјави дека приходите од реклами се намалиле за повеќе од 50 отсто.