Три промени доаѓаат во автоматизираните екстензии на Google Ads

Сподели со своите пријатели

Google Ads објави три промени на автоматизираните екстензии – типот на додаток за реклами што динамично се креира за вашата реклама.

Loading...

Начинот на кој функционираат автоматизираните додатоци на Google Ads се менува

Еве што се менува во авто-приклучоците за реклами на Google:

 

 

1: Автоматските и рачните екстензии може да се прикажат заедно. Почнувајќи од средината на март, автоматските додатоци може да се прикажуваат со рачно креирани екстензии. Значи, ако рачно сте создале две врски за сајтови, рекламите на Гугл можат да прикажат две динамични врски на сајтот, за вкупно четири врски.

2: Известување. Во следните недели, Google Ads ќе обезбеди извештај за „Автоматски креирани“ додатоци. Можете да ги видите во приказот на табелата на страницата „Екстензии“.

Loading...

 

 

3: Може да се додаде на ниво на рекламна група, кампања или сметка. Исто така, од средината на март, линковите за сајтови, пораките и структурираните исечоци од повисоките нивоа во вашата сметка може да се прикажуваат со додатоци од ист тип од пониските нивоа.

Зошто сето ова ни е важно? Клучна работа: стапка на кликање. Како и секогаш, резултатите ќе се разликуваат. Затоа, не заборавајте да ги проверите податоците за перформансите на вашите автоматизирани екстензии. Секогаш можете да ги паузирате или отстраните сите екстензии со слаби перформанси.