Инстаграм воведува претплата: Сè повеќе социјални мрежи тестираат начини за наплата на содржината

Сподели со своите пријатели

Инстаграм на почетокот на годинава најавил дека ќе ја тестира опцијата за претплата, а многу брзо потоа беше откриено дека тоа е опција преку која корисниците ќе можат да се претплатат на сметката  на оваа платформа и да добијат пристап до ексклузивни услуги.

Loading...

Според последните податоци, компанијата започнува со пообемно тестирање на оваа опција. Во последното ажурирање на апликацијата за американскиот пазар додадоа опции за плаќање во рамките на апликацијата, кои ги навеле како „Претплата на Инстаграм“.

 

 

Оваа промена ја забележале тимовите кои стојат зад апликациите кои го следат екосистемот на Инстаграм, движењето на бројот на корисници, податоци итн. Сензор за кула и Атопија. На ист начин се „намириса“ и воведувањето совети и претплати на Tвитер, како и на TикТок.

„Претплатата на Инстаграм“ била  откриена на 1 ноември, првично по цена од 4,99 долари, а потоа на 3 ноември беше додадена поевтина опција од 0,99 долари. Пред ова, единственото нешто за кое наплаќаше Инстаграм беа различни опции за „беџ“, виртуелни ставки што обожавателите можат да ги купат за да поддржат некои од нивните омилени инфлуенсери. Цените на значките исто така се движеле од 0,99 до 4,99 долари.

 

Loading...

 

Оваа опција е забележана и од некои корисници и инфлуенсери. Во основа, Инстаграм тестира нови функции со мала група корисници пред да го објави јавно.

Инстаграм во неколку наврати оваа година објави дека сака да го прошири сетот на алатки кои авторите можат да ги заработат на платформата, од споменатата претплата до воведувањето на NFT (форма на криптовалута).

Иако сè уште не е објавен детален план за претплата, директорот на Инстаграм Адам Мосери на годишната конференција во јуни зборуваше за стратегијата за монетизација. Потоа спомна дека има 3 типа на заработка што ги интересира.

 

 

Loading...

Првата е продажбата, а тоа значи брендирана содржина, маркетинг итн. Вториот е уделот на приходите од реклами и третиот е директните плаќања, како што е оваа претплата.

– Најмногу ми се допаѓа оваа последна опција бидејќи им овозможува на инфлуенсерите да имаат подиректен однос со своите фанови, што мислам дека е поодржливо и попредвидливо на долг рок, рече Мосери, коментирајќи ги тогашните директни плаќања на авторите.

 

 

Инстаграм не е единствениот кој експериментира со начини да заработи пари на својата платформа. Покрај многубројните стартапи, ривалите на Инстаграм како што се TикТок, Снапчет, Пинтерест, Јутјуб и Tвитер тестираат нови начини за заработка на платформата.