Фејсбук го забележа првиот пад на бројот на корисници

Сподели со своите пријатели

Компанијата мајка на Фејсбук, Мета Нетворкс соопшти дека бројот на дневни активни корисници паднал на 1,929 милијарди во трите месеци до крајот на декември, во споредба со 1,930 милијарди во претходните три квартали.

Loading...

Компанијата исто така откри дека го забавува растот на приходите бидејќи се соочува со конкуренција од ривалите како што се TikTok и YouTube, а огласувачите исто така трошат помалку пари.

Акциите на Мета паднаа за повеќе од 20 отсто, што резултираше со губење на пазарната вредност од околу 200 милијарди долари.

Сепак, забележан е голем пад на вредноста на другите платформи, вклучувајќи ги Twitter, Snap и Pinterest.

 

 

Директорот и основач на Фејсбук, Марк Закерберг, рече дека падот се должи на фактот што публиката, особено помладите корисници, го оставиле Фејсбук да застане на страната на ривалите.

Loading...

Мета ја има втората најголема платформа за дигитално рекламирање по Google, а тежок удар и беше зададен со промената на политиката за приватност на оперативниот систем на Apple.

Како резултат на тоа, на брендовите им стана потешко да таргетираат и мерат рекламирање на Facebook и Instagram, а тоа влијание може да изнесува околу 10 милијарди долари оваа година.

Вкупниот приход на Мета, кој главно доаѓа од продажбата на реклами, се зголеми на 33,67 милијарди долари во истиот период, што е малку над очекувањата на пазарот.

 

 

Приходите се проектирани на 27 до 29 милијарди долари за следниот квартал, што е помалку отколку што очекуваат аналитичарите.

Мета инвестираше во видео содржини за да се натпреварува со TikTok на кинеската компанија ByteDance, но заработува помалку пари од тоа во споредба со нејзините традиционални доводи на Facebook и Instagram.

Loading...

Цукерберг беше уверен дека инвестирањето во видео и виртуелна реалност ќе се исплати, како и мобилното рекламирање и приказните на Инстаграм.