Amazon го претстави AI Chatbot „Q“

Сподели со своите пријатели

На престижната технолошка конференција во Лас Вегас, Амазон го претстави своето најново достигнување во областа на вештачката интелигенција – четбот „Q“, специјално дизајниран за корисниците на нивната облак платформа AWS (Amazon Web Services).

Loading...

Овој напредок означува значаен чекор во интеграцијата на технологиите за вештачка интелигенција во секојдневните операции на клиентите на AWS.

Извршниот директор на AWS, Адам Селипски, ја истакна леснотијата на користење на новиот чет-бот, истакнувајќи ја неговата способност да генерира содржина и да помага во операциите преку длабоко разбирање на системите на клиентите, нивните складишта на податоци и оперативните процедури.

Chatbot „Q“ е замислен како интелигентен асистент кој ги олеснува и автоматизира процесите, обезбедувајќи им на корисниците брз и ефикасен начин за управување со нивните ресурси во облакот.

Претплатата на четботот „Q“ е прифатлива, почнувајќи од 20 долари годишно.

„Q“ има импресивно знаење, што е еквивалентно на 17-годишно искуство со користење на AWS, што му овозможува да одговори на сложени прашања како: „Како да изградам веб-апликација со помош на AWS“.

На ваквите прашања, четботот може да понуди листа на потенцијални решенија и да ги објасни причините зошто тие решенија се оптимални.

Една од клучните карактеристики на четботот „Q“ е неговата способност да анализира проблематични аспекти на производите на корисникот и да предложи подобрувања што би ги направиле попривлечни за клиентите.

Loading...

Ова покажува како вештачката интелигенција може да се користи не само за техничка поддршка, туку и за подобрување на деловните стратегии.

Клиентите на AWS можат да го персонализираат искуството на четботот „Q“ со поврзување со различни апликации и софтвер што се користат во нивните организации, вклучувајќи ги и популарните алатки како што се Salesforce, Jira, Zendesk, Gmail, како и складирањето S3 на Amazon. Оваа способност за интегрирање го прави „Q“ разноврсна алатка прилагодлива на различни деловни потреби и инфраструктури.

Чет-ботот на Amazon „Q“ претставува значаен напредок во употребата на технологии за вештачка интелигенција во облак компјутерите, демонстрирајќи како вештачката интелигенција може да се интегрира во деловните процеси на корисен и иновативен начин.