САД лансираа полуавтоматска пушка за деца

Сподели со своите пријатели

ЈР-15, пушка дизајнирана за деца по примерот на автоматската пушка што се користеше во серија крвави престрелки, неодамна се појави на американскиот пазар, што ги налути здруженијата против насилство за лична употреба.

Loading...

Ова е „прво меѓу многуте оружја што ќе им помогне на возрасните да откријат пукање на целосна безбедност за децата“, објави производителот WEE1 Tactical, кој ја пофали пушката „како што ја имаат тато и мама“ на својата веб-страница.

JR-15 (кратенка од „Junior“) е долга само 80 cm и тежи помалку од еден килограм. Опремена е со рамки со 5 и 10 куршуми од 22 LR калибар, а на пазарот се појави во средината на јануари по цена од 389 долари.

 

 

Масовни престрелки во САД

Моделот за возрасни, АР-15 е цивилна верзија на оружје од воен тип што се користи во серија крвави престрелки, особено во училиштата кои ги згрозиле САД.

Loading...

Масовните убиства со огнено оружје се зло во САД, каде што правото на носење оружје е загарантирано со Уставот. Обидите да се регулира неговата продажба често се блокирани од американскиот Конгрес, каде вооруженото лоби на НРА има силно влијание.

На 14 декември 2012 година, ментално растроен млад човек уби 26 луѓе, меѓу кои 20 деца, во основното училиште Сенди Хук во Њутаун, Конектикат, на североисток, што ја шокираше јавноста.

Пушката АР-15 се направени и напади во Лас Вегас во 2017 година, најсмртоносниот во поновата историја на земјата, со 58 мртви, и во средното училиште Паркленд во Флорида (17 мртви) во 2018 година.

 

 

„На прв поглед, изгледа како несоодветна шега. Гледајќи ја внимателно, едноставно изгледа несоодветно“, коментираше во петокот Џош Сугарман, генерален директор на Центарот за политика за насилство, кој се бори против вооруженото насилство.

Маркетинг на оружје

Loading...

Newtown Action Alliance, организација која се залага за контрола на оружјето, го осуди вооруженото лоби и производителите кои „прават се за да продолжат да остваруваат профит“.

Џош Шугарман ги критикуваше и промотивните слики со кои производителот сака да привлече млади луѓе, на кои се гледа пиратска глава со ирокеза за момчиња и сина опашка на врвот од главата за девојчиња, а и двајцата имаат цуцла во устата и мета. во нивното око.

Извештајот за методите што ги користат американските производители на оружје за привлекување на младите, објавен во 2016 година, предупредува дека пиштолите се во живописни бои – розова, црвена, портокалова и металик виолетова – кои младите ги сакаат и се полесни за ракување.

Во 2021 година, во САД беа извршени речиси 45.000 убиства, вклучително и околу 24.000 самоубиства, а повеќе од 1.500 малолетници беа убиени, објави Архивата за огнено насилство.