Постпандемиското трошење започна

Сподели со своите пријатели

Трошењето по пандемијата започна. И тоа луксузна стока. Најголемите конгломерати зад луксузните брендови постигнуваат подобри продажни резултати. Прво, помислете на модните гиганти LVMH и Kering, но и другите не се многу полоши.

Loading...

Луѓето се уморни од седење дома, сите се надвор и маските се носат многу помалку, дури и во најголемите метрополи. И бидејќи скоро сите ја поминавме претходната година во тренерки, сега е време да купиме скапи модни детали.

LVMH, матичната компанија Луј Витон, постигна дури 11 проценти подобар резултат во споредба со 2019 година.

 

 

Kering, која стои зад модните брендови Гучи, Сен Лоран и Ботега Венета, имаше 8 проценти подобар промет во споредба со 2019 година.

Затоа, упатете се кон трговскиот центар и почастете се. Се разбира, под услов да сте вакцинирани.

Loading...

 

Leave a Reply