Инфлуенсерите се нова база за огласување: Сите мрежи ги сакаат!

Сподели со своите пријатели

Во САД, креативната индустрија цвета, големите технолошки компании се борат за онлајн талент, а креаторите на содржини ја преземаат моќта од социјалните платформи.

Loading...

Кети Фини, 18-годишна девојка од Мериленд, била на час по математика преку „Зум“ во ноември кога дознала дека една недела објавување скици и видеа на кои отвора пакети на „Снепчет“ и донела 229.000 долари заработка, или 1,4 милиони долари.

Во изминатите седум месеци собрала 1,4 милиони долари, пренесува Ројтерс.

Личниот тренер од Портланд, Јулијан Шо, отплатил долг од кредитна картичка од 18.000 американски долари за време на пандемијата со продажба на видеа за едукација за фитнесот „со мала сексуална привлечност“ на OnlyFans, веб-страница со претплата.

 

 

Дали пандемиската година придонесе за раст во креативната индустрија?

Loading...

Во текот на изминатата година, големите социјални мрежи се натпреваруваа да објават десетици решенија насочени кон привлекување креативци. Се проценува дека има околу 50 милиони луѓе како Фини.

Популарноста на платформите како „ТикТок“, чии алатки им помогнаа на странците да создаваат масовна публика и чиј креативен фонд вреди 2 милијарди долари, започна „трка за вооружување“ меѓу големите компании како „Фејсбук“, „Твитер“ и „Алфабет Јутјуб“ за привлекување на најпопуларните креативци, подобро познати како инфлуенсери.

 

@katiefeeneyyDC was just a lil crowded #prom #prom2021 #promszn

♬ original sound – .

Така, тие воведоа нови карактеристики, средства и алатки за претплата или плаќање за да заработат пари од следбениците.

Овој тренд подразбира и промени за обичните корисници на социјалните мрежи. Тие ќе се соочат со повеќе барања и обврски да плаќаат за содржина што сега е достапна бесплатно, а новите алатки им даваат можност да стапат во контакт со влијателите подиректно.

Трката на компаниите за привлекување и задржување на креативците е еволуција на креативната индустрија за социјални медиуми, која со години се заснова на заработка преку споделување приходи од реклами и спонзорирање на брендови.

Пазарот на спонзорства достигна 8 милијарди долари во 2019 година, а се предвидува до следната година да достигне 15 милијарди долари.

Loading...

 

 

Креативците ја презедоа моќта на платформите

– Моќта се префрли од платформата кон креативците, креаторите на содржини. Сите платформи се искористија кога сфатија дека се изложени на голема опасност да ја изгубат својата работна сила доколку не ги додадат овие карактеристики – рече директорот за содржина во „СигналФајр“, Џош Констин.

Искуството на платформата Вин предупредува на можни резултати, рече Констин. Vine беше апликација за кратки видеа, купена од Твитер и се сметаше за претходник на TikTok, но која не успеа откако креативците ја напуштија затоа што не им даваше начини да заработат пари.

Фејсбук објави низа функции насочени кон креаторите на содржини и им плаќа на видео играчите додека изработува Facebook Gaming.

Директорот на Инстаграм, Адам Мосери, неделава изјави дека апликацијата „истражува“ претплати на содржини, што би било првпат за таа апликација, која е во сопственост на Фејсбук.

Loading...

Дури и Твитер се натпреварува за воведување на „Super Follow“, опција што ќе им овозможи на корисниците да плаќаат за ексклузивна содржина од популарните високотонци и најавувајќи плаќање билети за нови аудио-простории за разговор. Исто така, во мај, започна исплата за корисничката „Tip jar“.

 

 

За да бидат ангажирани креативците, технолошките платформи намерно ги финансираат корисниците кои произведуваат најинтересна содржина.

Snapchat рече дека потрошил 130 милиони долари од ноември за финансирање на инфлуенсери за значајниот „Spotlight“.

Loading...

Терапевтот за ментално здравје Доминик Андре, кој сега создава научна содржина на „ТикТок“, рече дека долго време размислувал да се вклучи во „Снепчет“. Снимка на екранот од заработката што тој и неговата девојка ја заработија минатата година од Spotlight беше врамена во куќата во Лос Анџелес што ја купија со тие пари.

Фини, која се здобила со пет милиони следбеници на TikTok, и пред да се прошири на Snapchat, вели дека YouTube ја регрутирал за да се приклучи на бета тестирање за нова апликација што би била копија на TikTok наречена Shorts.

Нова иднина за новинарството

Новинарот за технологија Кејси Њутн, кој го напуштил VoxMedia за да започне да го пишува својот билтен Платформер на Substack во септември, вели дека компаниите нудат поповолни услови за креативците отколку порано.

 

Loading...

 

Еден пример е плановите на Фејсбук да им овозможи на писателите на нивниот иден билтен да можат да ги користат интернет адресите на нивните читатели.

„Мислам дека тоа зборува за моќта на креативците“, рече Њутн.

Јутуб, кој долго време обезбедуваше начини на плаќање на авторите на видеото, соопшти дека им платил на нив и на медиумските организации повеќе од 30 милијарди долари во текот на изминатите три години, а неодамна започна фонд од 100 милиони долари за креатори на „Shorts“.

Loading...

Директорот за партнерство на YouTube со креаторите Џејми Бирн рече дека креаторите бараат таков фонд доколку го направат својот YouTube канал главна дестинација на своите следбеници.

– Креаторите ги заземаат своите заслужени позиции во центарот на универзумот на креативната индустрија. Ние мора да бидеме нивна домашна база – рече тој.

Leave a Reply