Facebook со алтернатива му стана конкурент на Zoom

Сподели со своите пријатели

Новата опција за видео разговор на Фејсбук им овозможува на 50 корисници да разговараат без воопшто да имаат отворен профил на Фејсбук.

Loading...

Коронавирус ги затвори канцелариите на бројни компании ширум светот, а луѓето кои започнаа да работат од дома со колегите, газдите и деловните партнери, започнаа да комуницираат во виртуелниот свет.

Збогум на СМС, добредојде на 5G пораките

Zoom е најпопуларната апликација за видео повици и конференции, додека некои компании и корисници користат Skype, Microsoft Teams и други апликации во секојдневната комуникација.

Facebook, исто така, се обидува да ја искористи предноста на моменталната состојба, па ги претстави Messenger Rooms на крајот на минатата недела за да се комуницира со повеќе корисници преку видео – дури 50 од нив.

На Messenger и WhatsApp присуствуваат дури 700 милиони корисници секој ден, додека бројот на видео повици се удвои во многу земји.

Google им забрани на вработените да ја користат оваа популарна платформа

Messenger Rooms првично е достапен на ограничен број пазари и се очекува да биде достапна во повеќе земји во наредните недели.

Loading...

Со оваа опција, корисниците на Фејсбук ќе можат да започнат со „видео-соба за разговор“ од нивниот компјутер или преку апликацијата Messenger и да поканат до 50 лица да се приклучат на видео повикот.

За да учествувате во групна комуникација преку Фејсбук, нема да треба да имате отворен профил на таа мрежа, но дури и оние без профил ќе можат да се придружат со отворање на врската на која пријателите им ги праќаат за пристап до групата.

Facebook поради коронавирусот нуди десктоп верзија на Messenger

Корисниците исто така ќе можат да ги споделат овие групни соби за разговор со видео како објава на својот Фејсбук или во рамките на групите на таа социјална мрежа за другите луѓе да ја видат поканата и да се приклучат на разговорот.

Кога ја објави оваа опција, Марк Цукерберг рече дека тие се обидоа да научат лекција со решавање на проблемите што ги имаа другите компании, внимавајќи на безбедноста и приватноста на корисниците, кои се два термина што инаку не можеме да ги поврземе со Facebook.

Корисниците потоа ќе можат да ги заклучат собите, да контролираат кој може да се приклучи на разговорите и да ги отстрани корисниците, а исто така може да пријави соба на Фејсбук за кршење на правилата за користење на таа социјална мрежа.

YouTube подготвува ривал на TikTok

Притоа, велат од компанијата, прекршувањето на политиките не вклучува аудио и видео и Фејсбук не може да ги слуша разговорите на корисниците.

Loading...

Leave a Reply