Европска унија започна истрага против Гугл и Фејсбук

Сподели со своите пријатели

Истрагата ќе се фокусира на „Jedi Blue“, договор од 2018 година меѓу Фејсбук и Гугл кој може да ја ограничи конкуренцијата од програмата за отворено наддавање на Гугл на пазарот за дигитално рекламирање, на штета на издавачите и потрошувачите.

Loading...

Гугл ја користи програмата Отворено наддавање за да организира аукции за залихи кои на издавачите им гарантираат највисока можна цена. Мета, од друга страна, прикажува дигитални реклами и преку мрежата Мета публика ги претставува издавачите на аукции.

 

 

„Гугл и Мета можеби ја таргетираа технологијата што ќе се натпреварува со отвореното наддавање на Гугл преку таканаречениот договор „ Jedi Blue “, настојувајќи да го ослабат и исклучат од пазарот за реклами на веб-страниците и апликациите на издавачите“, рече еврокомесарката Маргрете Вестагер. .

Британскиот регулатор исто така го истражува „Jedi Blue“ и Комисијата соопшти дека има намера тесно да соработува со британските колеги.

 

Loading...

 

Гугл и Мета ги отфрлаат сомнежите дека можеби ја ограничуваат конкуренцијата.

„Ова е јавно достапен договор кој ја поддржува конкуренцијата и им овозможува на Facebook Audience Network (FAN), но и на десетици други компании, да учествуваат во нашата програма за отворено наддавање“, велат од Гугл.

„Договорот на Мета со Гугл за наддавање (рекламирање) не е ексклузивен и заедно со други слични договори што ги склучивме со други платформи за наддавање, ја зајакна конкуренцијата во рекламниот сегмент“, се вели во соопштението на Мета.