Амазон ги отпушти работниците што биле задолжени да ја фалат компанијата

Сподели со своите пријатели

Амазон ја прекина контроверзната маркетинг кампања во која им плаќал на работниците да твитаат колку ја сакаат компанијата, пишува „Фајненшл тајмс“.

Loading...

Работниците во магацините на најголемиот онлајн трговец биле платени за да шират позитивни впечатоци за компанијата и да ја негираат распространетата приказна за проблеми на работното место – како на пример вработените да бидат принудени да уринираат во шишиња за да го постигнат посакуваниот ефект, пренесува The Verge.

Според внатрешните документи објавени од The ​​Intercept минатата година, кампањата била лансирана уште во 2018 година како одговор на лавината критики во врска со безбедносните услови на Амазон на работното место.

Работниците биле избрани според нивната „одлична смисла за хумор“ и им било кажано да одговорат учтиво и едноставно на критичарите на компанијата, вклучително и функционери и политичари.

Во типичен твит, работникот ќе му одговори на критичарот велејќи: „Работам во Амазон за да примам нарачки веќе две години. Дали мислите дека сè уште би бил таму ако не бев доволно платен? Имам целосен (и полн) пакет на бенефиции. И ги сакам луѓето со кои работам. „Да – работам точно!“

Работниците на Амазон беа препознатливи на Твитер благодарение на ознаката „Амазон ФК Амбасадор“ што се појави по нивните имиња. Но точниот идентитет или број на „амбасадори“ никогаш не е утврден.

На многумина ова им изгледаше премногу вештачко за да се сфати сериозно, па овие наредби брзо станаа предмет на критики и потсмев. Секако, не помогна тоа што секој можеше да се нарекува амбасадор на Амазон на Твитер, па набрзо се појавија пародии на таа тема.

„Целосно е бизарно што Амазон ги тераше вработените постојано да седат и да ги лижат луѓето што ги вработуваат. Освен тоа, целата стратегија беше толку хаотична што не можеше да биде ефективна“, изјави еден сопственик на популарен профил за пародија.

Loading...

Се чини дека реакциите на луѓето конечно стигнале до одговорните во Амазон, бидејќи, како што пренесува ФТ, „високите функционери на Амазон… незадоволни од слабата реализација на кампањата“, а како резултат на тоа компанијата „затворила и отстранила сите траги од таа маркетинг кампања.“