Во тек е „влакнест јануари“, а еве што тоа значи

Сподели со своите пријатели

„Влакнест јануари“ е социјална кампања која ги слави влакната на женското тело и започната е во 2019 година од британката Лора Џексон.

Loading...

– Иако се чувствувам самоуверена во врска со моите влакна, некои луѓе не го разбираат тоа и ме осудуваат за небричење, па сфатив дека не можам да ги сменам наметнатите стандарди за убавина самостојно – изјави Џексон за БиБиСи минатата година.

Значи, нејзината цел е да ги охрабри жените да престанат да се депилираат во јануари (но, доколку сакаат и во текот на остатокот од годината) и гордо да ги покажат своите влакна на социјалните мрежи за да ги кршат постојните стандарди за убавина.

Минатиот август, моделот Емили Рајтаковски укажа на истата работа, која гордо ги покажа своите влакнести пазуви за Harper’s Bazaar. 

фото: Printscreen

И годинашната кампања за „Januhairy“ има хуманитарна цел.

„Средствата од кампањата ќе ги донираме на TreeSisters“, поканата на официјалната страница на кампањата на „Фејсбук“ ги известува оние кои не учествуваат да започнат да размислуваат и да зборуваат за климатските промени и сè што можат да направат за да ја спасат Земјата.

Loading...

Leave a Reply