ТикТок најави инвестиција од милијарди долари во е-трговија

Сподели со своите пријатели

Југоисточна Азија, регион со вкупно население од 630 милиони, од кои половината се помлади од 30 години, е меѓу најголемите пазари на ТикТок по број на корисници, со повеќе од 325 милиони посетители месечно.

Loading...

Но, платформата допрва треба да ја претвори таа голема база на корисници во главен извор на приход од е-трговија со оглед на жестоката конкуренција од компаниите како што се Singapore’s Sea Limited’s Shopee, кинеската Alibaba’s Lazada и индонезиската GoTo во сопственост на Tokopedia.

Ќе инвестираме милијарди долари во Индонезија и Југоисточна Азија во следните неколку години, изјави извршниот директор на ТикТок, Шоу Зи Чу.

Компанијата не објави детали за планираното трошење, велејќи само дека ќе инвестира во професионална обука, рекламирање и поддршка за малите добавувачи кои покажуваат интерес за нејзината онлајн-трговска платформа TikTok Shop.

Содржината на платформата на ТикТок станува се поразновидна, рече Чен, посочувајќи на растот на корисниците и проширувањето од нејзиниот основен бизнис за рекламирање до е-трговија со врски во апликацијата што им овозможуваат на потрошувачите да купуваат за време на видео преноси во живо.

ТикТок во Југоисточна Азија има 8.000 работници и два милиони мали трговци кои продаваат стоки на својата платформа во Индонезија, најголемата економија во регионот, додаде тој.

Трансакциите на онлајн трговија во Југоисточна Азија се приближија до 100 милијарди долари минатата година, при што Индонезија сочинува нешто повеќе од половина од таа сума, според податоците на консултантската компанија Momentum Works.

Вредноста на трансакциите на платформата на TikTok скокна на 4,4 милијарди долари во регионот минатата година, од само 600 милиони долари во 2021 година.

Loading...

На платформата на Shopee, тие изнесуваа дури 49 милијарди долари, соопшти консултантската куќа.