Пазарот на игри може целосно да се промени и гејмерите ќе заработат пари со играње

Сподели со своите пријатели

За пет години пазарот на видео игри ќе биде сосема поинаков и начинот на кој се играат игрите целосно ќе се промени. Коосновачот на Редит, Алексис Оханијан, барем верува во нешто такво. Овој сериски претприемач досега има инвестирано во голем број проекти поврзани со блокчејн и криптовалути и верува дека крипто ќе доминира на пазарот на видео игри за неколку години.

Loading...

Наместо класични игри кои се бесплатни или дури плаќаме за да уживаме во нив, во иднина би можеле да заработуваме на игри. Веќе денес постојат игри во кои гејмерите заработуваат разни токени за време на престојот во нив, кои потоа можат да ги користат во самите игри, но и да ги разменат за вистински криптовалути кои можат да ги продадат за пари. Една таква игра е Axie Infinity каде што може да се користат токени за да се купи криптовалута Ronin.

 

 

Оханијан зборуваше за таква иднина на пазарот на игри за време на една од последните епизоди на подкастот Каде се случува: 90 проценти од луѓето нема да играат игри освен ако не бидат соодветно наградени за своето време.

За пет години правилно ќе го цените вашето време и наместо да ги собирате податоците или да плаќате пари  за да купите глупави чекани кои всушност не ги поседувате, ќе играте игри кои ќе бидат исто толку забавни, но ќе заработите некаква вредност кај нив и вие ќе бидете тие што собираат работи. Колекцијата што ја споменува се однесува на крипто токени кои гејмерите потоа ќе ги користат понатаму во играта за да купуваат виртуелни предмети или да ги разменат за криптовалути.

 

Loading...

 

 

Што ќе се случи за пет години е тешко да се предвиди, но GameSpot укажува на проблеми со играта Axie Infinity бидејќи се покажа дека повеќе гејмери ​​заработуваат токени наместо повторно да ги користат во игрите, да ги продаваат и да ставаат пари во нивните џебови.

Оханијан не е сам во размислувањата за иднината на играта за да заработи игри, а извршниот директор на EA Ендрју Вилсон, Штраус Зеник од Take-Two, покажа интерес за концептот, додека Јосуке Мацуда од Square Enix претходно коментираше дека гејмерите ќе престанат да играат игри со текот на времето само за забава. Ќе ги играат и за да заработат на нив.