Ова се 20те технолошки трендови за 2020 година

Сподели со своите пријатели

Од новите конзоли за игри до активизам во компанијата Епл, новинарите во британскиот весник „Гардијан“ предвидуваат што нè чека (како и што нема да дочекаме) во светот на технологијата во текот на оваа година.

Loading...

1. Тесла Кибертрак нема да биде испорачан

Ова е лесно да се предвиди, бидејќи ниту Тесла не тврди дека нејзиниот челичен ѕвер ќе биде достапен за продажба во 2020 година.

Самата компанија проценува дека производството нема да започне до 2021 година и дека првите испораки ќе бидат во 2022 година.

2. Google Duplex нема да дојде во Европа

Еден од најимпресивните и футуристички производи што Гугл ги направи во последниве години е Duplex – AI помошник кој може да ги повикува компаниите во ваше име и да закажува состаноци и да резервира термини.

Алатката беше критикувана кога за прв пат беше претставена од компанијата затоа што беше толку добра што веројатно неговата употреба може да се опише како „измамничка“: помошникот дури вметнува сложувалки во говорот за да го звучи похумано.

Ова, во комбинација со тешкотијата да се добие согласност за примање автоматски повици, значи дека GDPR може да ја задржи оваа технологија подалеку од европските брегови за наредните години.

Loading...

3. Рекламирањето пристигнува на паметни звучници

Амазон и Гугл малку доминираат во пазарот на паметни звучници, но без да одговорат на важното прашање – каква е користа од овие уреди? Пад на цената значи дека ниту носи многу приход од продажба, а единствениот начин да заработите навистина милиони е со доставување реклами.

4. 5G ќе има смисла

За Британците, 5G е технички веќе тука, со неколку мрежи што го нудат овој исклучително брз мобилен стандард во урбаните области. Но, постојат неколку уреди што го поддржуваат.

Тоа ќе се промени во 2020 година, кога се очекуваат моделите како Pixel 5, iPhone 12 Pro и Samsung Galaxy S11 да пристигнат со поддршка од 5G.

5. Вашиот почетен екран и натаму ќе изгледа исто

Поминаа години откако некоја потрошувачка апликација влезе во мејнстримот – со особен исклучок на TikTok кај помладите од 25 години. Овој тренд не покажува вистински знак за сопирање во 2020 година.

Со доминацијата на стандардните апликации направени од „Епл“ и „Гугл“, како и моќта на големите да ја „убијат“ конкуренцијата, тешко е да се биде компанија која дизајнира нов софтвер за потрошувачи.

Loading...

6. Фејсбук ќе го „убие“ Порталот

Во почетокот беше невообичаено Фејсбук да направи конкурент за Echo. Компанијата немаше вистинско познавање на дизајнот на хардверот, немаше очигледна стратегија за рекламирање на своите производи. Потоа се отвори аферата „Кембриџ аналитика“ и Порталот отиде од смела идеја на лоша.

Кој би сакал трајно да постави микрофон поврзан директно со централата на Фејсбук во својот дом? Одговорот се чини дека е – нема толку многу луѓе.

7. VR ќе има втор мини бум – благодарение на една игра

Виртуелната реалност е „следната голема работа“ веќе пет години. Но, изгледа дека таа добила последна шанса благодарение на работата на Валвел.

Ова студио објави дека новото издание на Half-Life, прво по 2007 година, ќе биде исклучиво за VR уредите.

8. Амазон „ќе се лизне“ на асистентот Алекса

Алекса пристигна на нови производи со импресивна брзина. Амазон го вгради својот гласовен асистент скоро во секој гаџет што го произведува, дури и некои што не ги прави самостојно.

Loading...

Иако гласовните асистенти се сè уште популарни, грижата за приватноста се зголемува кај групата корисници што не сакаат да живеат со микрофони секогаш.

9. Нема да слушнеме ништо за паметните очила или автомобилот на Apple

Двете најлоши зачувани тајни во светот на технологијата се најголемите експериментални проекти на „Епл“ – пар очила „augmented-reality“ и самоуправувачки автомобил.

Очилата нема да пристигнат на полиците во продавниците пред 2021 година, а автомобилот е сè уште само во плановите.

10. Војните со конзолите се враќаат. Со одмазда

Светот на видеоигри беше тивок последниве неколку години. Мајкрософт и Сони се фокусираа на надградби и поевтини модели дизајнирани да бидат „различна“ конзола.

Loading...

Но, во 2020 година ќе се појави нов Xbox, нов Playstation, нов Halo и нов Last of Us. Зарем не е доволно?

11. Гугл би можел да профитира од „членот 13“

Бидејќи Европската унија се справи со деталите за Директивата за авторски права, Гугл започна една од најголемите напори за лобирање досега.

Компанијата беше охрабрена да го стори тоа со два елемента на оваа директива – членовите 13 и 15 – кои, се плашат, би можеле да стават крај на услугата како YouTube во Европа.

Тој мобилизираше илјадници „јутубери“ и започна групна хистерија на интернет. Сепак, на крајот, гигант како „Гугл“ можеше да најде начин и да „заработи пари“ на овие регулативи.

Loading...

12. АИ ќе биде мобилизирана во сајбер-војните

Симон Шутер, партнер во адвокатската фирма „Bird & Bird“, предвидува дека „сајбер-војната ќе ескалира во 2020 година, при што АИ ќе се користи од обете страни“.

Хакерите веќе долго време експериментирале со автоматски алатки за да се пробијат и да користат моќ на корпоративни и владини мрежи, но стравот да не бидат откриени ја ограничи употребата на ВИ во пракса.

Како што се загрева сајбер студената војна, тоа сè уште може да се промени.

13. Кул Кина

Loading...

Подемот на TikTok може да ги загрижи возрасните на Запад, но тоа ја зацементира перцепцијата на Кина како лулка на кул производи и услуги меѓу помладата генерација.

Успехот на TikTok нема да помине незабележано од TenCent, кој е сопственик на WeChat, а предвидувањата се дека ќе воведат и верзии за западните пазари.

14. Епл ќе доживее работнички активизам

Единствениот народ кој има моќ да го промени начинот на кој работи Силициумската долина е во Силициумската долина. Активизмот на вработените во 2018 година е зголемен, па затоа Гугл, Мајкрософт и Амазон веќе го почувствуваа тоа.

Сепак, „Епл“, најголем од сè, досега го спречи својот персонал да изрази неготување во јавноста. Сепак, тоа сигурно не може да трае.

15. Дигиталната благосостојба станува прашање на законот

Loading...

И „Епл“ и „Гугл“ ги започнаа опциите за контрола на времето што ги трошиме на телефони во текот на 2018 година и ги ажуриравме годинава. Експертите веруваат дека овој тренд ќе продолжи и ќе влијае на регулативата.

Луѓето стануваат свесни за оваа зависност и се обидуваат да ја решат, а заедничката одговорност спаѓа во компаниите кои дизајнираат апликации и кориснички интерфејси што „играат“ со нашата психологија, како и креаторите на политиките.

16. Гугл и Најк во борбата за технологија што се носи

Кога го купи Fitbit кон крајот на 2019 година, Google покажа обновена желба да успее во технологијата што се носи. Сепак, велат експертите, повеќето од овие гаџети и облеката немаат емоционална поткрепа за да ги поврзат со потрошувачите и клиентите.

Од друга страна, спортските брендови за облека се високо инженерски и технички софистицирани, но дополнително тие имаат изградено силен наратив, поттикнат со креативна визија околу нивните брендови.

Loading...

17. Се шират забраните за „loot box“

„Loot box-овите“, „card pack-ови“ и слични „производи“ кои нудат награди во игри со вистински пари имаат се повеќе лоша репутација.

Приказните за деца кои потрошиле стотици и илјадници евра ја поддржуваат перцепцијата за овој вид понуда како нешто поблиску до нерегулирано коцкање отколку забавен аспект на видеоигрите.

Саморегулацијата може да биде решението, но големите пари што се вртат тука ја прават идејата за доброволна промена невозможна.

18. Новите медиуми ќе продолжат да изумираат

Во изминатата деценија, стотици мали веб-страници беа лансирани на бранот на растот на социјалните мрежи и приходите од рекламирање пред да пукне тој меур во 2016 година.

Во САД, многу вакви медиуми се затворија, а некои иако постојат сè уште отпуштаат голем дел од своите вработени. Овој тренд не покажува знаци на забавување.

19. Следниот iPhone ќе има четири задни камери

Целокупната индустрија на смартфони се чини дека го следи трендот на конзистентно годишно надградување. Другите телефони веќе имаат четири камери, па зошто да не и Apple?

Компанијата би имала добра причина да додаде уште еден леќа – иако камерата на iPhone 11 Pro може да биде најдобрата на пазарот, таа сепак заостанува кога станува збор за само 2x оптички зум.

20. Велика Британија продолжува да не ја регулира технологијата

Идејата за регулирање стои во место. Кој и да ја предводи владата во 2020 година, веројатно нема да сака да продолжи да се заминава со ова, ниту ќе има време да го стори тоа.

Наместо тоа, сите ќе продолжат да зборуваат за потребата од ажурирање на законите без да сторат нешто специфично.

Leave a Reply