Како настанале автомобилските сирени?

Сподели со своите пријатели

Верувале или не првата причина за постоењето на трубите во автомобилите нема врска со предупредувањето на колегите возачи во сообраќајот.

Loading...

Системот за предупредување во автомобилите е многу стар и не бил замислен како што денес се користи. Откако првите автомобили се вклучиле во сообраќајот, граѓанството увидело дека би било згодно да постои некаков систен на предупредување кој би ги предупредувал учесниците во сообраќајот на возило кое наидува.

Снимка која остава без зборови: Со автомобилот минаа низ торнадо (ВИДЕО)

Британската Влада набргу пронашла решение па во 1865 година во Обединетото Кралство бил изгласан закон во кој сите моторни возила морале да бидат пратени со пешак кој носи знаме во текот на денот, односно светилка во текот на ноќта. Новата регулација се нарекувата „Закон на локомотивата“ и „Закон на црвеното знаме“.

Проблемите од оваа решение се очигледни. Зошто воопшто би возеле автомобил ако некој пред вас треба да оди пешки? Можеби во тоа време имало смисол – првата казна за пребрзо возење била изречена на возач така што полицаец го пресретнал со велосипед. Но, замислете денес да патувате со автомобил на работа додека некој оди перд вас и мавта со црвено знаме.

Ако мислевте дека автомобилот е за петмина, оваа снимка ќе ве изненади (ВИДЕО)

Но, набргу законодавците пронашле ново решение. Во Масечусец законодавецот предложил автомобилите да бидат опремени со ѕвоно кое би ѕвонело секогаш кога тркалото ќе направи еден круг. Још полуда идеја била дека возачот треба да испалува огномет пред себе да ги предупреди останатите за своето движење.

Со време автомобилите добивале разни опции за сигнализација кои возачите ги користеле и да ги предупредат останатите, но и да ги прашаат кој им дал дозвола. Меѓутоа преку решенијата автомобилите добиле ѕвона, свирчиња, рачни труби што во суштина било потивно и помалку застрашувачки од денешните сирени.

Loading...

Со време автомобилите станувале се побрзи, па произведувачите на автомобилите во периодот од 1910 до 1920 година често на возилата им ставале сирени со повеќе тонови во своите автомобили. Но, набргу произведувачите сфатиле дека широкиот спектар на звуци требало да биде заменет со стандарден.

Србин отишол да го регистрира автомобилот па открил дека веќе шест месеци е „мртов“

Така набргу произведувачите на автомобили се согласиле да користат електрични труби со еден тон кој бил начесто Ѕ или С. Шеесетите години сфатиле дека звукот на сирената со два тона продобро се пробива низ сообраќајната бучава, така биле повишени тоновите на Фис и Аис.

Денес трубите се многу гласи и многу се користат, иако својот пат го започнале искучително како безбедносна иновација, денес се користат за поздравување, лутење, пцовки, изрази а среќа, свадби, избегнување несреќи и скоро за сите емотивни состојби.

Leave a Reply