ИСТРАЖУВАЊЕ: Концептот на домашна задача негативно делува на образованието на децата

Сподели со своите пријатели

И покрај воспоставената традиција, сe повеќе наставници одбиваат да им даваат домашна задача на учениците, верувајќи дека тоа е непотребна акумулација на стрес.

Loading...

Откриваат дека децата кои имаат тешкотии да ги извршуваат домашните задачи создаваат фрустрација и конфузија и се прашуваат колку добро овој концепт носи придобивки во образованието на децата.

 

 

Воспоставена практика

Доделувањето домашна задача е дел од образованието стотици години. Хорас Ман и спроведувањето на неговата идеја за образование бил моментот во кој домашната задача ја добила улогата што ја има денес.

Со оглед на оваа поврзаност, наставниците не ја доведувале во прашање нејзината корист до неодамна, кога почнале да забележуваат дека домашните задачи не им носат доволно добро на децата за концептот да продолжи да се применува.

Loading...

Причината е што понекогаш децата не го разбираат целосно материјалот на час, а дома немаат систем за поддршка, па стануваат вознемирени и губат интерес за учење.

Во случај на деца кои имаат систем за поддршка дома, фрустрацијата од неразбирање на материјалот се претвора во изливи на незадоволство во домаќинството. Ова доведува до семејни конфликти и акумулација на стрес.

 

 

Ограничена предност на концептот

Експертот Алфи Кон смета дека има предности во домашните задачи кога станува збор за стандардизирани тестови. Меѓутоа, бидејќи тие не нудат вистинско претставување на знаењето на децата, придобивките од стандардизираните тестови не држат вода доволно добро.

Промена на перцепцијата за домашните задачи

Loading...

Истражувањето, предводено од Кон, кој го напишал митот за домашна работа, нагласува голем број недостатоци во домашните задачи.

Тој верува дека кога децата не го поминуваат голем дел од слободното време на домашни задачи, тие задржуваат поголема љубов кон учењето, помалку конфликт со семејството, па дури и постигнуваат подобри резултати на тестовите.

Многу постари наставници се придржуваат кон ставовите на Кон. Родителите сѐ уште се поделени и се повеќе ги забележуваат придобивките од укинувањето на домашните задачи за нивните деца.

 

 

Според Форбс, домашните задачи со цел да се повтори она што се учи во училиште нема смисла ниту носи долгорочни придобивки.

Истражувањето по истражувањето покажува дека укинувањето на домашните задачи нема влијание врз академскиот успех.

Loading...

Меѓутоа, ако наставниците имааат алатки за поставување посебни задачи надвор од часот, што ќе го подобрат учењето и креативноста кај децата, домашните задачи од овој тип би можеле да бидат корисни.

Додека тоа не стане реалност, совесните и прогресивни наставници ќе продолжат да бараат начини да ги мотивираат и соодветно да ги стимулираат децата да учат и шират знаење, пренесува Индекс.