Германската автомобилска индустрија тоне

Сподели со своите пријатели

Деловните очекувања во германската автомобилска индустрија „замрачија“ во октомври, покажува истражувањето на институтот IFO, при што показателот за очекуваниот иден бизнис падна на минус 35,3 поени од минус 6,3 поени.

Loading...

„Загриженоста за падот на побарувачката врши притисок врз производителите на автомобили и нивните добавувачи“, вели Оливер Фалк, директор на Центарот за индустриска организација и нови технологии на Институтот во Минхен, според ИФО во изјавата доставена до Танјуг.

На пример, показателите за нарачки на производители и побарувачка, кои изнесуваат минус 26,2 поени и минус 38,1 поени, соодветно, се пониски од септември.

Во индустријата во целина, тековниот деловен рејтинг исто така е намален, но благо, од минус 5,1 поени на минус 5,7 поени. Паднала и заработката на продуцентот.

Проценките за втората половина од годинава потонаа на минус 59,7 поени, наспроти плус 33,8 поени во првата половина од годината.

Сепак, компаниите позитивно гледаа на нивното заостаток и имаат намера да произведат повеќе во наредните месеци.

„Иако продажните цени се повисоки, намалената побарувачка и зголемените трошоци за материјали и производство предизвикуваат влошување на заработката“, вели Фалк.

Состојбата со добавувачите дополнително се влоши. Попесимистичка е нивната оценка за состојбата со заработката во втората половина на 2022 година, која падна на минус 31 поен во однос на минус 26,4 поени во првата половина од годината.

Loading...

„Книгите за нарачки и побарувачка од добавувачи продолжуваат да опаѓаат“, рече Фалк.

Тие планираат да произведуваат помалку во наредните месеци. Деловните очекувања на добавувачите паднаа во октомври на минус 37 поени од минус 30,7 поени во септември, пренесува Танјуг.

Сите информации за економско-енергетската криза во Македонија, регионот и светот можете да ги прочитате ТУКА.