ФЕЈСБУК ВО НОВИ ПРОБЛЕМИ: Ја губи популарноста кај младите

Сподели со своите пријатели

И додека Фејсбук го тресат скандали во однос на документи кои ги објавуваат свиркачите за тоа како функционира компанијата, група истражувачи во Фејсбук составија извештај во март за еден од најмоќните директори на компанијата, извршниот директор Крис Кокс.

Loading...

Весникот вклучува серија графикони и податоци кои нагласуваат загрижувачки тренд: Фејсбук ја губи популарноста меѓу тинејџерите и младите луѓе, пишува Блумберг.

 

 

Еден графикон покажа дека времето на американските тинејџери поминато на Фејсбук е намалено за 16% во однос на претходната година, како и дека младите во САД исто така поминуваат 5% помалку време на познатата социјална мрежа.

Бројот на нови регистрации на тинејџери опаѓа, а можеби најзагрижувачки се слајдовите кои покажуваат дека на младите им требало многу повеќе време за да се приклучат на Facebook отколку во минатото.

 

Loading...

CNN ОБЈАВИ ДОКУМЕНТИ: Ова би можело да биде најголемата криза во историјата на Фејсбук!

 

Повеќето луѓе родени пред 2000 година отвориле профил на Фејсбук на возраст под 19 или 20 години, покажа истражувањето.

Сега, Facebook не очекуваше дека луѓето родени подоцна ќе се приклучат на социјалната мрежа на 24 или 25 години, доколку воопшто одлучат да го користат Facebook.

Внатрешните извештаи, од кои некои не беа претходно пријавени, покажуваат дека:

 

 

Loading...

– Младите поминуваат помалку време на Фејсбук.

– Помалку тинејџери се регистрираат на Фејсбук.

– Многу нови тинејџерски профили се дупликати, а не единствени нови корисници.

– Корисниците од различни возрасни групи имаат помалку објави.

– И покрај деталното истражување, вработените не разбираат целосно зошто се случуваат овие трендови или зошто промените на производите не успеаја да ги променат.