Се започнало со една крава: Еве како настанал Hyundai

Сподели со своите пријатели

Компанијата е основана во 1913 година на скромна фарма во Асана, град кој моментално и припаѓа на Северна Кореја. Чунг беше најстариот од седумте деца и од раѓање беше предодреден да преземе скромна семејна фарма од неговите родители

Loading...

Сепак, како што пишува списанието ХАК, тој уште од мали нозе покажал бунтовен и неконформистички карактер и никогаш не се помирил со тоа што остатокот од животот го поминува работејќи на полињата. По неколку неуспешни обиди да го напушти својот дом, тој успеал да се осамостои по трет пат во 1935 година и отпатувал да ја продаде кравата на својот татко.

 

 

Токму тоа му даде можност да се впушти во својата авантура, а инспирацијата ја црпеше од биографијата на американскиот претседател Абрахам Линколн, на кого му се восхитуваше и кој исто така има скромно потекло. Откако работел во различни занаети, тој во 1941 година отворил своја продавница за поправка на автомобили во Сеул, која набрзо ги освоила клиентите со својата брзина и ефикасност.

Веќе во 1947 година, од првичните 20 вработени, бизнисот порасна на 70, а потоа Чунг Ју-јунг направи уште еден чекор и ја создаде групацијата Hyundai, име кое на корејски потекнува од зборот hyun, што значи модерно, и dai, што значи ера  или генерација. Пристапот на постојани иновации и желбата за подобра иднина оттогаш се главната движечка сила на брендот.

Последниот поттик за корејскиот производител дојде во 1967 година со основањето на Hyundai Motor Company и отворањето на фабриката во Улсан, која со текот на времето стана најголема во светот.

Loading...

Оваа суперфабрика има производствен капацитет од 1,6 милиони возила годишно, а нејзина специјалност е контролата на целиот логистички синџир. Hyundai има своја леарница за челик таму, но и бродска флота (Hyundai Glovis) која ќе ги дистрибуира своите автомобили низ светот.

Секогаш свесен за своето потекло, Чунг Ју-јунг донираше 1.001 крава на севернокорејската држава за да се бори против гладот ​​пред неговата смрт во 2001 година.

Чувството на братство, кое го придружуваше во текот на целиот живот, сакаше да го пренесе и на самото лого на Hyundai, стилизирано H, кое во својот најнов дизајн сугерира и ракување со две лица.