Продажбата на мало во Америка порасна за 7,6 отсто за време на празниците

Сподели со своите пријатели

Продажбата на мало во САД се зголеми за 7,6 отсто за време на празничната шопинг сезона од 1 ноември до 24 декември, бидејќи длабоките попусти ги привлекуваа потрошувачите, покажуваат денешните податоци на MasterCard.

Loading...

Тоа е над септемвриската прогноза на MasterCard за раст на продажбата од 7,1 отсто, кога предвиде дека потрошувачите ќе ги префрлат своите купувања во октомври во потрага по подобри цени понудени однапред, пренесува Reuters.

Сепак, овогодинешниот празничен раст на малопродажбата е намален од минатогодишните 8,5 отсто, бидејќи децениската висока инфлација, зголемените каматни стапки и претстојната рецесија ги направија потрошувачите претпазливи.

Трговците на мало, вклучително и онлајн трговецот на мало Amazon и синџирот стоковни куќи Walmart, понудија длабоки попусти за време на празничната сезона за да се ослободат од вишокот залихи и да го вратат на нормално ниво.

Ова доведе до голема побарувачка за сè, од играчки до електроника, особено за време на петдневниот период помеѓу Денот на благодарноста и Сајбер Понеделникот.

Продажбата на електроника, сепак, падна за 5,3 отсто во поширокиот, приближно двомесечен период до крајот на ноември, во споредба со истиот период минатата година, според извештајот на MasterCard.

Од друга страна, продажбата во категориите облека и ресторани е зголемена за 4,4 отсто, односно 15,1 отсто, што придонесе за вкупниот пораст на прометот во текот на двата месеци.

Продажбата преку интернет скокнала за 10,6 отсто во тој период, што е нешто помалку од минатогодишниот раст од 11 отсто, се наведува во извештајот, а пренесува Танјуг.

Loading...