Може ли европската електрична мрежа да издржи 100 милиони електрични автомобили?

Сподели со своите пријатели

Сите, повеќе или помалку, знаеме дека електричните автомобили ќе доминираат во европската мобилност за десет години. Европската унија усвои јасни правила, а производителите на автомобили се прилагодуваат и јасно се вртат во насока на електричната мобилност.

Loading...

Милиони електрични автомобили во иднина ќе треба да се снабдуваат со струја, а прашање е дали електричната мрежа може да издржи таков притисок. Според студијата на здружението за електрична енергија Eurelectric и консултантската фирма EY, европската електрична мрежа може да управува со повеќе од 100 милиони електрични автомобили.

 

 

Сепак, подготовките се неопходни, пишува ХАК Магазин.

Експертите очекуваат околу 135 милиони возила до 2035 година, околу 132 милиони повеќе од денес. Дотогаш на мрежата ќе треба да се приклучат 65 милиони бензински пумпи, од кои 85 отсто во приватни домаќинства и 4 отсто на јавни простори.

Дури и со 50 отсто удел на електрични автомобили, неконтролираното полнење може да ги преоптовари локалните електроенергетски мрежи, поради што, според експертите, неопходна е интелигентна контрола на процесот на полнење.

Loading...

 

 

Се препорачува дигитализација на електричната мрежа за да се предвиди и оптимизира однесувањето на клиентите, како и да се дисперзираат ефектите врз мрежата и побарувачката. Потребни се и интелигентни полначи и урбани системи за складирање електрична енергија (батерии со висок капацитет) за да се ублажи краткорочната висока побарувачка.

Значи, нема проблеми, но би можеле да има, особено во неповолни периоди од годината (кога е намалено производството на енергија).

Оваа студија покажува и дека на Европа и треба нова енергетска политика. Потпирањето единствено на обновливите извори на енергија очигледно нема да биде доволно за да се задоволат сите апетити.