ЕУ ги забрани бензините и дизелите до 2035 година: Земјата на Фиат, Ферари и Алфа е загрижена

Сподели со своите пријатели

Северна Италија, срцето на европската автомобилска индустрија, е загрижена дека по 2035 година ќе биде забранета продажбата на бензин и дизел автомобили, бидејќи илјадници работни места зависат од производството на мотори со внатрешно согорување.

Loading...

Интензивниот мирис на гориво може да се почувствува во Лингото, јужна област во Торино.

Силниот, продорен звук на моторот го подобрува впечатокот за посетителите на тамошниот музеј за автомобили.

– Одлуката за забрана за продажба на нови автомобили на бензин и дизел е донесена премногу набрзина, има премногу брзање со неа – вели 36-годишниот Фабрицио Јулијано, водич во овој музеј, во интервју за Hina, Telegram.hr. извештаи.

Јулијано, роден во Торино, смета дека транзицијата мора да биде постепена за да може индустријата да се прилагоди и дека Европската унија треба да дозволи синтетички или мотори со електронско гориво.

Синтетичките горива се произведуваат од чист водород и јаглерод диоксид земени од атмосферата.

Овие горива можат да се користат во денешните мотори со внатрешно согорување.

Италија, домот на Fiat, Ferrari и Alfa Romeo, е една од водечките земји кои се бунтуваат против предлогот на Европската комисија, заедно со Германија, Полска, Чешка, Словачка, Романија и Бугарија.

Loading...

ЕУ не сака воопшто да нема штетни емисии на јаглерод диоксид во 2050 година, така што сите автомобили треба да бидат електрични.

Фудбалерите на торинскиот гигант Јувентус се облечени во црно-бели дресови со натпис „Џип“, возило кое се склопува во Италија.

Фиатот е најчестиот автомобил на улиците во Торино. Тие излегуваат од фабриката Мирафиори, која се наоѓа на југозапад од градот, каде што работат околу 20.000 луѓе.

Градоначалникот на Торино, Стефано Ло Русо, стравува дека многу од овие луѓе ќе останат без работа доколку не им се дозволи да се продаваат автомобилите што сега ги составуваат.

Во производството на идните електрични автомобили не се користат толку многу делови, па потребата од работна сила е помала.

Затоа, Ло Русо во март се состана со Франс Тимерманс, потпретседател на Европската комисија.

– Разговаравме за тоа како промената на моторот на автомобилот ќе влијае на оваа област – изјави Ло Русо по средбата.

– Побарав од Европската комисија да ја придружува оваа транзиција со соодветни алатки, бидејќи ќе има последици за производниот сектор – додаде тој.

Loading...

Ова не е прва индустриска транзиција во Европа, бидејќи слична судбина претходно имаше текстилната индустрија, бродоградбата и производството на челик.

– Компаниите и регионите ќе треба да ги преквалификуваат работниците за други работни места, а на располагање имаат и ЕУ фондови од кои ќе можат да подигнат пари за оваа намена – вели Фереира во салата во Торино каде некогаш се поправале возовите, а каде денес има се минијатурни канцеларии на високотехнолошки компании.Компанијата.

Европската комисија до есен ќе објави нова регулатива за возилата во ЕУ. Автомобилите произведени по 2035 година ќе можат да работат само на „јаглеродно неутрални горива“, но поради инсистирањето на Германија и Италија, во таа категорија ќе бидат вклучени и синтетичките или е-горивата.

Со согорувањето на таквите горива се ослободува јаглерод диоксид кој веќе е земен од атмосферата, па наводно не придонесува за зголемување на емисиите на јаглерод диоксид.