Зимска храна која сега е најдобро да ја јадете за вашето здравје

Сподели со своите пријатели

Чести промени на времето, промена на плус и минус, недостаток на физичка активност, сето тоа се фактори што го нарушуваат одбранбениот систем на нашето тело во зима и предизвикуваат проблеми како што се чести главоболки, болки во телото, истоштеност…

Loading...

Зад нас се празниците кога јадевме повеќе калорична храна од вообичаено, што освен што ни донесе неколку вишок килограми, исто така нè направи помалку отпорни на болести.

 

 

На тоа додадете ја корона пандемија, зголемувањето на имунитетот е од огромно значење.

Затоа, сега е исклучително важно да внесете храна во вашата исхрана што ќе ја зајакне, ќе ви ја подигне енергијата, па дури и да ви помогне да изгубите неколку вишок килограми.

Кисели краставички или туршија за имунитет

Loading...

 

 

Киселите краставички помагаат да се исчисти телото од лоши микроорганизми кои можат да предизвикаат болест. Од друга страна, исто така, спречува воспалителни процеси во телото, но исто така е и природен пробиотик. Кисела зелка, црвен пипер…

Какао против стрес и замор

 

 

Loading...

Дали сте уморни? Пијте чаша топло какао.

Какаото е богато со состојки кои ја подобруваат циркулацијата на крвта во мозокот, така што ќе живнете веднаш. Покрај тоа, какаото ја ублажува депресијата и го намалува нивото на хормонот на стресот.

Друга предност: чаша незасладен пијалак какао има само 12 калории (една лажица какао).

Јајцата олеснуваат мигрена

 

 

Ако страдате од мигрена, потребно е често да имате јајца во исхраната.

Loading...

Едно јајце содржи 21% од количината на рибофлавин (витамин Б2), што треба да го внесуваме во текот на денот, а повеќе студии откриле дека рибофлавинот може да ја намали фреквенцијата и времетраењето на мигрена, доколку се зема во поголеми количини секој ден.

Киви ги намалува триглицеридите

 

 

Луѓето кои јадат 2-3 киви на ден го намалуваат ризикот од згрутчување на крвта до 18% и можат да ги намалат нивоата на триглицерид до 15%.

Loading...

Киви има точно ист ефект против затнувањето на крвните садови како аспиринот, а неговата предност е што нема штетни последици, туку само дополнителни позитивни ефекти врз здравјето.

Гравот го намалува ризикот од дијабетес

 

 

Loading...

За да го намалите ризикот од дијабетес тип 2, јадете грав од секаков вид. Содржи квалитетни јаглехидрати и полека го зголемува нивото на шеќер во крвта.

Сите видови на грав имаат комбинација на квалитетни јаглехидрати, протеини и растворливи влакна кои ги стабилизираат нивоата на шеќер во крвта, а со тоа се создава подолго чувство на ситост.

Крушите помагаат во слабеењето

 

Loading...

 

Комбинацијата на вода и влакна што се наоѓаат во крушите ќе го задоволат вашиот глад, а истовремено ќе ја намалат желбата за слатки.

Можеби поради ова, едно истражување открило дека жените кои јаделе три круши на ден трошат помалку калории и ослабуваат повеќе од оние кои не ги јадат.

Крушите не треба да се лупат, бидејќи лушпата е богата со растителни влакна.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *