Топ 10 јадења со кои опивањето полесно ќе го поднесете

Сподели со своите пријатели

Златно правило на секое излегување е добро да се најадете пред да пиете алкохол и испијте доста вода.

Loading...

Дали сакате на нозе да го дочекате утрото и следниот ден да не се мачите со главоболка и мамурлак? Пред излегување изедете едно од овие 10 јадења и нема да имате проблеми.

Шунка и кромид се одличен избор пред одење на журка (секако ако го неутрализирате мирисот на кромидот).

Кајгана во себе има есенцијални аминокиселини кои се одлични во борбата против мамурлакот.

Француската салата е вистински збор на одлични намирници кои помагаат да преживеете одлична забава. Содржат јајца, кисели краставички кои ќе го снабдат телото со електролити, мајонез кој е мрсен и одлично оди со алкохол.

 

 

Loading...

Палента со јогурт, затоа што јогуртот е богат со јаглехидрати, масти и протеини, а во комбинација со пченкарни зрна ќе ви помогне пшолесно да го поднесете алкохолот.

Печено пилешко со интегрален ориз долко ќе се задржи во желудникот па на некој начин ќе се амортизира целокупниот алкохол кој го пиете. Заменете го белиот ориз со интегрален затоа што е богат со влакна и телото треба долго да се разгради па подолго ќе ја отпушта енергијата.

Печен лососсо компири, затоа што лососот содржи големи количини на витамин Б12 кој алкохолот го извлекува од телото. Освен тоа, тоа е мрсна риба, а се знае дека мрсната храна оди добро со алкохоните пијалоци.

Шпагети болоњези, затоа што нивото на гликоген се менува во телото кога во него влегува алкохол, но тестенините ќе се погрижат тоа ниво да остане на нормала затоа што шпагетите се богати со јаглени хидрати. Месото со часови ќе ве држи сити па нема толку брзо да се напиете.

 

 

Крекери со хумус се бази на јаглени хидрати, а хумусот е висинтки избро на витаминот Б. Хумусот се прави од леблебија, а познато е дека тие се одличен избор за борба против мамурлакот.

Loading...

Поховано свинско со ориз, уште едно прилично тешко јадење со кое без многу размислување можете да пиете и некоја чаша повеќе.

Богат сендивч – во него можете да ставите се што имате дома – салама, сирење, колбаси… Малку премачкајте го со путер за да биде уште помасен.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *