Речиси непознат бренд на облека поради Зеленски денес вреди 150 милиони евра

Сподели со своите пријатели

Од почетокот на руската агресија, украинскиот претседател Володимир Зеленски генерално секогаш се појавуваше во јавноста во сега препознатливата маслинесто зелена или маскирна униформа, дури и кога се среќава со претставници на други земји или посети.

Loading...

Пред неколку дена Форбс откри дека Зеленски го носи и затоа го промовира украинскиот бренд за облека M-TAC, кој вообичаено произведува опрема за лов и туризам, како и разни додатоци за оружје и воена и тактичка облека и чевли, а покрај Зеленски, го носат и врховниот командант на украинските вооружени сили Валериј Залужни, како и стотици илјади војници и цивили во Украина, пренесува Индекс.

Иако руската агресија против Украина уништи бројни компании и корпорации, главно мали и средни претприемачи, таа беше многу плодна за М-ТАЦ, бидејќи неговата продажба се зголеми за три пати од февруари до сега.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Руска компанија нуди 66.000 евра на првите војници кои ќе уништат западен тенк во Украина

Производството во Киев е проширено, отворена е и фабрика во Лавов, вработени се уште 750 шивачки кои работат во три смени, а според финансиските прогнози на експертите, неговиот годишен приход би требало да биде околу 150 милиони евра.

Компанијата M-TAC е основана од Александар Карашев од Киев на почетокот на 2000-тите, сето тоа затоа што тој бил голем љубител на airsoft, односно воена симулација.

Во тоа време, во Украина не можеше да се најде опрема за airsoft или беше многу тешко да се најде, а Карасев решил своето хоби да го претвори во бизнис.

Со својата партнерка Наталија Коржењук ја отворил продавницата Милитарист во Киев, каде што продавалр увезена ерсофт опрема, а од 2014 година имале шест продавници.

Карасев дури успеал да набави неколку воени камиони и оклопни транспортери за потребите на своето хоби.

Loading...
ПРОЧИТАЈТЕ И:  Песков: Лага е дека Путин му се заканувал на Џонсон

На крајот, тој ги донираше возилата на армијата кога избувна конфликтот во Донбас, а војниците полека почнаа да пристигнуваат во неговата продавница и да се опремат за војната, а со тоа да го промовираат неговиот бренд.

Гледајќи дека им оди подобро и дека конкуренцијата станува посилна, Карасев и Коржењук на крајот се здружиле со дизајнерот Денис Головка и развија бренд на тактичка облека наречена M-TAC.

Брендот стана многу популарен меѓу војниците, а пред војната која започна во февруари 2022 година, тие имаа седум продавници и работилница и магацин во Киев и 200 вработени, како и производна линија и продавница со магацин во Полска.

Не им беше лесно на самиот почеток на инвазијата. Карасев и некои вработени отидоа во војна и трговијата ја одржуваа многу мал број луѓе, а во еден момент Русите за малку ќе дојдоа во нивната фабрика.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Тинејџерка од Русија на Инстаграм ја критикуваше војната во Украина, ѝ се заканува затвор

Тие се вратија во работа дури во мај, а во јуни почнаа да ја градат фабриката во Лавов, со помош на инвеститорите, ко-основачот на украинскиот извозник на земјоделски производи Oreximm Јуриј Будник и директорот на компанијата Александар Худолеј.

Будник беше првиот професор по англиски јазик на Карашев во минатото.

„Сè што имаат е со врвен квалитет, а имаат само еден минус, тешко е да се купат нови работи бидејќи ги нема на пазарот“, изјави за Форбс Александар Камишин, шеф на Украинската државна железница, кој исто така носи М-ТАЦ.

Сите информации поврзани со најновите случувања со војната во Украина можете да ги прочитате ТУКА.

Loading...