Lush Cosmetics најавиле исклучување на профилите на Фејсбук,Инстаграм, Снапчет и ТикТок, но ќе остане присутна на Tвитер и Јутјуб.
По откривањето на свиркачот Хауген во негативното влијание на Инстаграм врз младите, а особено врз девојките, освен што за тоа се огласиле бројни медиуми, ништо конкретно не се случи. Од Фејсбук, односно Мета, ја демантираа оваа информација, додека други компании продолжија да ги користат социјалните мрежи како и досега, бидејќи тоа е нивниот канал со кој комуницираат со своите корисници и на кој се рекламираат.
Меѓутоа, една компанија решила да направи нешто за да укаже на овие проблеми и негативното влијание на социјалните мрежи врз психичката состојба на луѓето. Од овој петок, Lush Cosmetics ќе ги затвори своите сметки на Фејсбук,Инстаграм, Снапчет и ТикТок .Оваа компанија, која е особено популарна меѓу младите, генерацијата Z и милениумците, пред две години привремено се откажа од социјалните мрежи и ги затвори профилите во Велика Британија.
Потоа рекле дека се уморни од борба со алгоритми и дека сакаат директно да разговараат со своите корисници. Сега причините за откажување се различни и ќе биде интересно да се види дали другите компании се движат во нивната насока или остануваат осамени во нивниот потег. При најавата за напуштање на социјалните мрежи, тие нагласија дека прават производи кои им помагаат на луѓето да се релаксираат и да обрнат внимание на себе и на својата благосостојба, додека социјалните мрежи станаале токму спротивното – тие се дизајнирани да ги скролуваат луѓето бескрајно и да ги спречат да се одморат. и исклучување.
Lush Cosmetics има повеќе од милион следбеници на Фејсбук и повеќе од 659.000 на Инстаграм и има повеќе од 900 продавници ширум светот. Компанијата сè уште ќе остане на Твитер и Јутујуб, додека се враќа на мрежите што ги остави кога тие платформи ќе станат побезбедна средина за нејзините корисници – песимистите може да коментираат дека тоа никогаш нема да се случи.