Научно докажано: Оревите го намалуваат воспалението во организмот

Сподели со своите пријатели

Во извештајот објавен во Американскиот колеџ за кардиологија, истражувачите се обиделе да утврдат како влијаат на воспалителните биомаркери исхраната збогатена со ореви.

Loading...

 

 

Новата проценка открива дека секојдневното вклучување на ореви во вашите оброци е поврзано со намалување на воспалението. Во период од две години, студијата беше проследена со примерок од група од околу 700 луѓе на возраст меѓу 63 и 79 години во однос на когнитивното здравје меѓу другите обележувачи на стареење.

Иако не мора да се сметаат за закуски како бадеми или индиски ореви, оревите имаат многу хранливи состојки, всушност, оревите може да се рангираат меѓу најздравите јадкасти плодови.

Тие содржат есенцијални омега-3 масни киселини во форма на алфа-линоленска киселина (АЛА), која има улога во работата на мозокот, а докажано е дека помага во заштита од срцеви заболувања и намалување на воспалението во организмот.

 

Loading...

 

Иако учесниците во ова истражување добија ореви како закуска, можете да ги додадете во вашите омилени јадења поради дополнителните хранливи материи.

Можете да јадете само ореви, но можете да ги додадете во салата од овошје или зеленчук. Можете исто така да ги додадете во житарките за појадок.

Овие јаткасти плодови се одличен додаток на сосот од песто, ајварот, различните солени и слатки намази и секако десерти.