КАРФИОЛ: Го јадеме слабо, а тој е полн со витамини и магнезиум и го штити срцето

Сподели со своите пријатели

Карфиолот е една од најздравите намирници која е богата со есенцијални аминокиселини, витамин Ц, а особено витамин Б2, железо и фосфор.

Loading...

Покрај тоа што е многу вкусно и може да се користи за правење разни јадења, како рижото, тесто за пица, разни додатоци, содржи и лековити својства кои ја намалуваат можноста за разни инфекции и болести.

Не содржи маснотии, има малку јаглехидрати и содржи фитонутриенти. Тие спречуваат појава на штетни ензими. Сто грама од овој зеленчук содржи 80 проценти од дневната количина на магнезиум што треба да го прими човечкото тело, и токму тоа го прави одличен чувар на човечкото срце.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Неколку идеи за брз и здрав појадок! Уживајте!

Успешно ќе спречи развој на разни срцеви заболувања. Карфиолот е исто така многу богат со фолна киселина, што исто така му помага да спречи кардиоваскуларни заболувања.

 

 

Ќе добиете доза на влакна

Карфиолот е полн со растителни влакна. Само една чинија содржи 2 до 3 грама влакна. Тие, се разбира, се важни за целокупното здравје, а исто така можат да ви помогнат да изгубите тежина.

Loading...

Покрај тоа што му помагаат на вашиот дигестивен систем правилно да функционира, влакната исто така можат да го намалат воспалението. Тие исто така помагаат да се чувствувате сити, што значи дека е помала веројатноста да се чувствувате презаситени.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Остатоци од храна штетни по здравјето: Што да се подгрева, а што не?

Сепак, иако е многу здраво да се јаде оваа храна, таа има и неколку недостатоци, што може да предизвика некои непријатни чувства.

 

 

Може да се чувствувате надуени

Покрај витамините Ц, Е и К, карфиолот содржи и FODMAP. FODMAP се ферментирани олигосахариди, дисахариди, моносахариди и полиоли, што во основа значи дека оваа храна е направена од јаглени хидрати со краток ланец кои не се распаѓаат толку лесно во тенкото црево.

Она што се случува е дека тие ферментираат во дебелото црево, што не само што предизвикува надуеност и гасови, туку студиите го поврзуваат FODMAP со синдромот на нервозно дебело црево.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Зошто банани не треба да јадете за појадок?