Истражување открива кои технолошки компании знаат најмногу за вас!

Сподели со своите пријатели

Истражувачите од аналитичката фирма Кларио се прашувале дали корисниците кои ги даваат сите податоци на технолошки компании, социјални мрежи, онлајн продавници, мобилни апликации и други услуги знаат кога се согласуваат со нивните услови за употреба.

Loading...

Сите технолошки компании обработуваат одредени приватни податоци, но не сите го прават тоа во иста мера ниту ги користат тие податоци за исти цели, па затоа е многу корисно да се погледнат резултатите од истражувањето неодамна објавено од овие аналитичари.

Instagram на суд под обвинение дека собира биометриски податоци за корисниците

Голем број мобилни апликации и веб-страници на кои посетителите лесно ги прифаќаат сите податоци за процесите на користење, како што се името, датумот на раѓање и адресата за е-пошта, но некои социјални мрежи извлекуваат информации од нивните податоци, како што се преференции во врска со спортот, хобијата или домашни миленици, податоци за тежина и висина, или навики за спиење, шопинг и, се разбира, податоци за локација.

Фејсбук е најактивен

Ако ја погледнеме табелата со резултати, се гледа дека Фејсбук е на прво место според бројот на различни кориснички податоци собрани и обработени од социјалните мрежи на Фејсбук, Фејсбук и Инстаграм, проследени со апликации за наоѓање романтични партнери Тиндер и Гриндр, проследени со Убер и фитнес апликација Страва.

Сите тие собираат податоци за хобијата на корисникот, навиките, видот на уредот што го користат, вработувањето, локацијата и пријателите на социјалните мрежи.

Апликации кои крадат лични податоци преземени дури 4,2 милијарда пати

Loading...

По првите десет сервиси кои најмногу користат податоци, ги следи низа од уште триесетина, кои покрај основните податоци и контакти, користат и податоци за банкарски сметки, адреса, фиксен и број на мобилен телефон.

 

 

Интересно, WhatsApp на Фејсбук е само на 48-то место на списокот затоа што користи само адреса за е-пошта, име, телефонски број и тип на уред што ги користи корисникот од приватни податоци.

Најмалку приватни податоци според ова истражување се потребни за страница за возрасни Pornhub, која снима само вид на уред и податоци за приватните интереси на луѓето за своите посетители.

1,5 терабајти податоци протекоа од сајт за возрасни

Опсегот на употреба на достапни податоци варира од над 70%, колку што „глад“има Фејсбук, до помалку од 6% од податоците што се користат за услуги на дното на списокот.

Loading...

 

 

Leave a Reply