ГЛАДНИ СТЕ, А САМО ШТО ЈАДЕВТЕ? Може да биде знак за многу поголем проблем, не смеете да го игнорирате!

Сподели со своите пријатели

Нутриционистката Линди Коен објасни зошто понекогаш имате впечаток дека сте гладни веднаш после јадење.

Loading...

Тоа веќе ни се случило на сите нас. После обилен оброк, повторно чувствуваме глад, иако знаеме дека на нашето тело не му треба повеќе храна. Чувството на глад и незадоволство после јадење се почести отколку што мислите.

Еве неколку можни причини зошто оваа појава ви пречи:

 

 

Потребно ви е нешто ново

Покрај количината на храна, уште еден навистина важен фактор влијае на вашата ситост, а тоа е таканаречената сетилна специфична ситост, односно факторот што одредува колку ви е „интересна“ храната.

Loading...

Значи, ако јадете сендвич за ручек секој ден, по некое време – сендвичите престануваат да бидат „интересни“. Потребно е секогаш да се прават мали промени во вашата исхрана.

Вие сте навистина гладни

Имате идеја за тоа колку треба да јадете за време на оброк, а таа количина на храна не била навистина доволна. Ако сè уште се чувствувате гладни или незадоволни после јадење, потребно е да го разберете следново, количината храна што му е потребна на вашето тело варира од ден на ден.

Кога ќе се обидете да го игнорирате гладот ​​и да јадете помалку отколку што навистина ви треба, подоцна ќе се прејадете. Неопходно е да го слушате вашето тело и да внесувате доволно храна.

 

 

Се чувствувате ускратено

Loading...

Кога се чувствувате емотивно лишени од храна, можете да јадете, да јадете и да јадете, и никогаш не се чувствувате задоволни. Доколку сте свесни дека не смеете да јадете одредена храна, тоа ќе ве измачува и ќе ве присили да земете непотребна количина на друга храна.

Потребна ви е рамнотежа

Постои добра причина зошто диететичарите препорачуваат да имате порција од секоја група храна со секој оброк. Ова е затоа што јадењето балансирани оброци може да ви помогне да се чувствувате задоволни после оброкот. Осигурајте се дека вашиот оброк содржи јаглехидрати, здрави масти, протеини со малку маснотии и зеленчук.

 

 

Можеби сте жедни

Вистина е дека повремено гладот ​​може да се меша со жед. Бидете сигурни дека пиете доволно течности, 3-4 литри.

Loading...

Потребни ви се повеќе растителни масти

Неточно чувство на глад всушност може да биде знак дека посакувате зеленчук. Потрудете се да јадете барем еден зеленчук секој ден.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *