Гастроентерологот објасни зошто имаме слаб имунитет! Решението е едноставно

Сподели со своите пријатели

Гастроентерологот д-р Марвин Грин објасни дека доброто варење не зависи само од нашата исхрана и физичка активност како што е одење.

Loading...

Доброто варење значи дека немаме проблеми со одење во тоалет, но и незгодни проблеми како што се гасови, надуеност … Нашиот микробиом, или збир на здрави бактерии кои живеат во дигестивниот систем, влијае не само на овој процес, туку и го зајакнува имунитетот, здравјето на срцето, па дури и расположението.

Гастроентеролог исто така откри дека една едноставна вежба може да направи многу за варењето на храната.

Не е напорно и не одзема многу време, потребни ви се само неколку минути!

 

 

 

Loading...

1. Седечко истегнување

Седнете на подот, грбот исправен и испружените нозе. Истегнете ги рацете нагоре, па легнете на нозе или спуштете се што е можно поблиску. Ќе почувствувате истегнување на колковите и долниот дел на грбот. Останете вака една минута, дишете длабоко, рамномерно.

 

 

2. Лежечко истегнување

Легнете на грб, свиткајте ги колената и обидете се да ги повлечете што е можно поблиску до градите. Прегрнете ги нозете со рацете, и обидете се да стигнете до десниот лакт со левата рака и обратно. Останете во оваа позиција една минута.

Истегнувањето на долниот дел на грбот и колковите во оваа позиција ќе ги „разбуди“ и желудникот и цревата, бидејќи истегнувањето се одвива околу нив. Гастроентерологот наведува дека истегнувањето не треба да се претерува, туку дека позициите како што се овие две, ако се прават секојдневно, „траат“ само неколку минути и прават голема разлика во процесот на варење.

Loading...

 


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *