Автомобилите на бензин се попопуларни во Германија

Сподели со своите пријатели

Возачите во Германија покажуваат зголемен интерес за купување автомобили со бензински мотори, и покрај притисокот на еколошките активисти за возила со нула емисија, покажа истражување.

Loading...

Во истражувањето на Форса нарачано од Таргобанк, 30 отсто од возачите изјавиле дека би купиле автомобил со бензински мотор, според истражувањето објавено во неделата.

Во минатогодишното истражување нивниот удел бил 22 отсто. Во исто време, интересот за купување хибридни автомобили падна од 18 на 15 отсто, а благо ослабе и популарноста на електричните возила, кои сега би ги купиле 16 отсто од возачите, наспроти минатогодишните 17 отсто.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Во Јапонија лани регистрирани рекордни 123.000 случаи на злоупотреба на деца

39% од испитаниците сметаат дека електричните автомобили се поеколошки

Еколошката слика на електричните возила континуирано слабее од 2016 година, покажа истражувањето.

Денес, само 39 отсто од испитаниците веруваат дека електричните автомобили се поеколошки од автомобилите со мотори со внатрешно согорување. Минатата година нивниот удел беше 44 отсто.

Според Auto Study, резервациите за електричните возила делумно произлегуваат од сомнителна одржливост, така што 57 отсто од испитаниците сметаат дека штетите на животната средина поврзани со батериите се неповолна положба, а 49 отсто сметаат дека е ограничено траење на батеријата.

Повеќе од половина од анкетираните, 63 отсто, одвоиле недоволен број станици за полнење, а на 66 отсто им пречело малото растојание помеѓу две станици за полнење.

ПРОЧИТАЈТЕ И:  Вештачката интелигенција се заканува на осум милиони работни места во Британија

Анкетирани се повеќе од 1000 корисници на интернет

Меѓу аргументите против електричниот автомобил, испитаниците ја издвоиле цената која ја споменале 64 отсто од нив.

Loading...

Интересот за купување на дизел автомобил опаѓа од 2019 година и сега би го купиле 10 отсто од испитаниците.

За годишната студија за автомобили на Таргобанк, институтот за истражување на јавното мислење Форса анкетираше повеќе од 1.000 интернет корисници кои зборуваат германски, се постари од 18 години, возат автомобил и се вклучени во одлуките за купување автомобили.