ЛЕТ ВО ИДНИНАТА: Како ќе изгледаат наскоро патувањата со авион? (ВИДЕО)

Сподели со своите пријатели

Од хиперврзаната персонализирана кабина на иднината до ротирачки седишта што ја зголемуваат економичноста и удобноста, годинашните награди „Crystal Cabin“ донесоа голем број на иновации во авионите, а за некои, патниците дури и не знаеја дека им се потребни.

Loading...

Се разбира, во зависност од личното искуство на трендот на поврзување во воздухот и персонализацијата преку високата технологија, можеби нема да сакате да видите некои од концептите во реалноста.

Една работа екипажот на авионот никогаш не смее да ја прави за време на летот

Сепак, дизајнерите кои стојат зад овие иновативни решенија се бореа да го трансформираат искуството за внатрешноста на авионот, а на добар начин го потврдија и нивниот потесен список за една од најпрестижните награди во авијациската индустрија.

Од над 100 проекти кои се натпреваруваа, направен е потесен избор во категории како „забава и поврзаност“ и „визионерски концепти“ кои ќе бидат претставени во март 2020 година на годинашната изложба на авиони во Хамбург во Германија.

Што сè плаќате кога купувате авионски билет?

Возбудливи идеи

Во последниве години, потребата да се трансформира искуството од економска класа се зголемува. Седиштата „Интерспејс“ на „Јуниверзал мувмент“ имаат преклопни крилја од двете страни на седиштето за дополнителна приватност и удобност на патниците, додека „Авиоинтериорс“ ги понуди, сега веќе, озогласените „стенд ап“ седишта, што, иако изгледаат непријатно, може да го зголемат бројот на места во кабината и така да им ја намалат на патниците цената на авионскиот билет.

Loading...

Решавањето на проблемите со спиењето и одмор на патниците на долгите летови е една од главните теми, а концептите кои влегоа во потесниот избор на Crystal Cabin понудија неколку иновативни идеи, јавува Си-Ен-Ен.

фото: Youtube printscreen

Инженерската компанија Heinkel Group го воведе концептот „Flex Lounge“, што значи флексибилна конфигурација на редовите на седиштата.

Патување со авион: Што сè треба да знаете пред да полетате?

По полетувањето, стјуардесите можат да ги преуредат редиците, така што патниците можат да седнат еден до друг, дозволувајќи им на семејствата, пријателите или соработниците кои патуваат заедно порелаксирано и поинтимно патничко искуство.

Adient Aerospace предложи нов дизајн на седиштата, наречен „Простор за сите“. Според нивната идеја, трите места во предниот дел на авионот имаат механизми кои овозможуваат седиштата да се претворат во софи на кои патниците ќе можат да се истегнат.

СТЈУАРДЕСИТЕ СОВЕТУВААТ: Работи кои не треба да ги носите во авион

Loading...

Некои од номинираните концепти за седишта се дизајнирани за авиони што се уште се во фаза на развој, како што е Flying-V, кој претставува авион со поефикасна потрошувачка на гориво и во моментов се развива на универзитетот Делфт Технологија во Холандија, во партнерство со КЛМ.

Делфт го воведе дизајнот на превиткувачки, флексибилни седишта кои се претвораат во кревети за максимално искористување на просторот.

Седиштата на Ciara Crawford ROW1, од друга страна, даваат можност инвалидските колички соодветно да се вклопат со останатите седишта, што ги прави попогодни за употреба и подостапни за лицата со посебни потреби.

Што ќе се случи ако во авионот го оставите вклучен мобилниот телефон?

Иновациите со седиштата не само ги допре само патниците, туку има и иновации за персоналот, со цел ним летот да им биде поудобен.

Интерактивни кабини

Новата генерација на концептот Airbus ’Airspace Cabin Vision 2030, покрај тоа што нуди пофлексибилни конфигурации за седење и спиење, вклучува и дигитална околина што на патниците им дава ново искуство во кабината на авионите.

Германската компанија AERQ исто така предлага да се користи технологијата на иновативен начин, дозволувајќи им на OLED екраните да бидат поставени во одредени летала со информации што им се потребни на патниците, додека Флинмиго Следно е концепт на моментот дизајниран да им помогне на членовите на екипажот да ги завршат своите работи поефикасно.

Loading...

Што се случува кога во авионот нема лекар, а некому му е потребна помош?

Еко дизајн

Бидејќи авиокомпаниите се соочуваат со зголемена потреба за одржлив бизнис, се појавија предлози за решавање на проблемот со животната средина.

фото: Youtube printscreen

PriestmanGoode предложи „Зеро“ послужавник со цел да се намали количината на пластичен отпад што е резултат на единечна употреба на приборот за јадење.

Loading...

Наместо пластичен материјал, Зеро се состои од јадливи, биоразградливи делови што можат да бидат комерцијално компостирани.

Успехот и падот на најголемиот патнички авион во светот

Diehl Aviation предлага „Единица за обновлива употреба на Greywater“, а која ја користи водата останата откако ќе ги измиете рацете за миење на тоалетот.

Компанијата посочува дека на овој начин јаглерод диоксидот ќе се намали на годишно ниво за 550 тони по еден авион, од типот „Боинг 787“.

Победникот на наградата „Crystal Cabin“ ќе биде објавен на 31 март.

Loading...

Leave a Reply