Авио компаниите годишно гуабт 25 милиони торби

Сподели со своите пријатели

Секоја година на светските аеродроми се губат десетици милиони парчиња багаж.

Loading...

Авионскат аиндустрија тврди дека напреднувала во чувањето на багажот, делумног поради унапредување на технологијата за негово следење.

Авио компании кои во седиштата имаат вградено камери

„СИТА“, меѓународна ИТ поддршка на индустријат акоја го надлгедува глобалното ракување со багажот, вели дека вкупниот број на изгубени торби се намалил од 46,9 милиони во 2007 година на 42,8 милиони во 2018 година и тоа во период кога вкупниот број на авионски патници двојно е зголемен.

Во „СИТА“ велат дека инвестирањето во технологија за следење започнало да се исплати, пренесува ВВС. На пример, американската авио компанијата „Делта“ применува обележување RFID (идентифиакција со радарска фрекфенција) со познатата баркод етикета која се лепи околу рачката на торбата.

Тактика на авио-компаниите: Зошто летовите траат се подолго?

Тоа значи дека секоја торба машините можат автоматски да ја очитаат дека се пробива низ аеродромскиот систем. Залутаните чанти можат да се забележат многу полесно преку централниот систем за надгледување.

Loading...
Image by Free-Photos from Pixabay

„Делта“ сега тврди дека ракува со 99,9 отсто од торбите на своите муштерии „совршено“, а и другите авио компании кои го воведуваат ваквото обележување.

Меѓутоа, 25 милиони торби од вкупно 4,3 милијарди, и натмау секоја година завршуваат на погрешно место или се губат, а во половина од случаите тоа се случува поради проблеми при преседнување на други летови.

Ова се тајни кои персоналот на авиокомпаниите никогаш нема да ви ги открие

Од „СИТА“ велат дека одложените летови имаат домино ефект, торбата просто не пристигнува на време до летот на кој патникот преседнува.

Значителен дел од исчезнатите торби отпаѓаат на патници или ракувачи кои просто собрале погрешна.

Loading...

Како еден патник надмудри авио-компанија за ограничувањето на багажот? (ВИДЕО)

Уште еден важен фактор може да биде и сложеноста на системот за ракување, бидејќи на некој од аеродомите, авио компаниите вработуваат сопствени ракувачи, додека на други ракувачите се независни и работат под договор за повеќе авио компании одеднаш.

Leave a Reply