Зошто сите се слаби на старите фотографии од плажа?

Сподели со своите пријатели

Писателот и колумнист Џорџ Монбиот спроведе истражување за да го најде одговорот.

Loading...

Иако ова ќе изненади многумина, тој открил дека во 1970-тите луѓето јаделе повеќе отколку денес и дека работата денес е потешка отколку тогаш.

Со топлите денови, многумина чувствуваат носталгија за седумдесетите и осумдесеттите години од минатиот век, кога плажите изгледаа сосема поинаку од денешните.

Социјалните мрежи се преплавени со црно-бели фотографии од луѓе кои се сончаат и пливаат на преполните плажи, пренесува Нова.рс.

Но, дали забележавте дека на тие фотографии сите се слаби?

Дали е можно тогаш сите да биле со тенка градба или е нешто друго?

Писателот и колумнист Џорџ Монбиот спровел истражување за да го најде одговорот.

Иако ова ќе изненади многумина, тој открил дека во 1970-тите луѓето јаделе повеќе отколку денес и дека работата денес е потешка отколку тогаш.

Loading...

Иако преовладува мислењето е различно, откриено е дека децата од 70-тите и денес се движат на ист начин.

Но, постои важна разлика: тој открил дека луѓето денес јадат повеќе шеќер, кој се наоѓа во многу производи.

Така, порано луѓето јаделе повеќе, но поинаку. Денеска по човек купуваме половина повеќе свежо млеко, но пет пати повеќе јогурт, три пати повеќе сладолед и дури 39 пати повеќе млечни десерти, покажало неговото истражување.

Купуваме половина повеќе јајца од 1976 година, но третина повеќе житарки за појадок и двојно повеќе закуски; половина од вкупниот број компири, но три пати повеќе чипс.

Додека директниот откуп на шеќер опадна, шеќерот што го консумираме во пијалоци и кондиторски производи порасна.

„Промената не се случи случајно. Како што тврдеше Жак Перети во неговиот филм „Мажите кои нè направија дебели“, прехранбените компании инвестираа многу во дизајнирање производи кои користат шеќер за да ги заобиколат нашите природни механизми за контрола на апетитот, како и во пакување и промовирање овие производи за да го разградат она што остана од нашата одбрана, вклучително и користење на сублиминални мириси. Тие вработуваат армија од научници за храна и психолози за да не измамат да јадеме повеќе отколку што ни треба, додека нивните огласувачи ги користат најновите откритија во невронауката за да го надминат нашиот отпор, тврди Монбиот.

 

Loading...