Пренискиот притисок во гумите обично е знак за проблем. Затоа е најдобро да се проверува на секои две недели, препорачува германскиот автомобилски клуб (ADAC).
Предмети како што се клинци или парчиња скршено стакло, исто така, може да ја оштетат гумата и постепено да ја издишуваат. Абењето и староста го зголемуваат ризикот. Дури и ако нема видливи оштетувања, гумите треба да се заменат по најмногу осум години.
Како да забележите оштетување на гумите? Не потпирајте се на системот за следење на притисокот во гумите: во некои случаи, дупната гума со бавно отпуштање се открива премногу доцна, а системот открива само 20 проценти губење на притисокот. Тогаш возењето повеќе не е безбедно.
Пред „големата експлозија“ обично има некои знаци кои најавуваат дупната гума. Намалениот притисок во гумите значително го менува однесувањето во возењето: автомобилот се влече налево или надесно, реагира спонгално и се ниша при управувањето, пишува HAK Review.
Ако забележите некој од овие сигнали, останете смирени и избегнувајте брзо возење, вклучете ги сите четири трепкачи. Запрете го автомобилот што е можно понежно, на најбезбедно место. Не сопирајте ненадејно – ова може да предизвика лизгање на задниот дел