Во Кина можете да купите електричен автомобил за само 3.700 евра, додека во Европа, цените започнуваат од 15.740 евра.

Сподели со своите пријатели

Во моментов, кинеските производители на електрични автомобили имаат голема предност пред европските и американските, според фирмата за анализа на пазарот ЈАТО.

Loading...

Засега, ова е голем проблем за европските брендови кои се присутни на кинескиот пазар, но заостанувањето може да се покаже како крајно проблематично на европскиот пазар.

Моделите на Порше или Мерцедес имаат своја публика и секогаш ќе ја имаат, но во сегментот на возила за масовна публика, Кинезите имаат предност – цената на нивните електрични автомобили падна толку многу што кинеската влада ги намали субвенциите за нивно купување.

Дури и електричниот теренец на Volkswagen ID.4 наиде на сериозни проблеми во Кина, каде што неговите продажни броеви не се идеални.

 

 

Просечната цена на електричен автомобил во Европа од 2011 година порасна за речиси 10.000 евра на околу 42.600 евра – зголемување од 28 проценти.

Loading...

Во Соединетите држави, цената дури се зголеми за 38 проценти, на 42.700 долари (36.200 евра) во последните десет години.

Од друга страна, цените во Кина речиси се преполовија, од 41.800 евра во 2011 година на 22.100 евра денес.

Затоа што, додека Кинезите се фокусираа на евтини автомобили во изминатата деценија, европските и американските производители инвестираа во подобри и поскапи, високотехнолошки електрични возила.

 

 

Во Кина, можете да купите електричен автомобил за само 3.700 евра, додека во Европа, цените започнуваат од само 15.740 евра. Во САД, најевтиниот модел на електрична енергија чини 24.800 евра.

Затоа постои зголемен страв од кинески автомобили кои би можеле да заземат значителен удел на пазарот во Европа и да ги нападнат европските конкуренти. Кинеските MG и Aiways моментално се достапни во Европа, но допрва треба да се очекува инвазија од кинески производители како што се Wey, Ora или Nio.

Loading...