Од 27 јануари оваа година, Тесла веќе имаше 11 повлекувања на возилата поради проблеми. Во најновото, повлечени се дури 130.000 нивни возила.
Тесла повлекува околу 130.000 возила од својата палета на модели во САД, бидејќи нивните екрани на допир може да се прегреат и да се испразнат. Повлекувањето опфаќа одредени модели на седан S и SUV модели од 2021 и 2022 година, како и моделите Y од 2022 година и SUV моделите од 2022 година.
Документите објавени од Националната администрација за безбедност на сообраќајот на патиштата на САД (NHTSA) во вторникот велат дека компјутерите со централно процесирање можеби нема да се оладат доволно за време на процесот на брзо полнење. Ова може да предизвика одложување или рестартирање на компјутерот, предизвикувајќи централниот дисплеј да работи бавно или да изгледа празен.
Без централен дисплеј, автомобилите може да ги изгубат и екраните на задните камери, поставките што ги контролираат одмрзнувачите на шофершајбната и индикаторите што кажуваат дали автомобилите се во режим, неутрален или рикверц. Ова пак може да го зголеми ризикот од судир.
Тесла го решава проблемот со онлајн ажурирањата на софтверот што ќе го подобри управувањето со температурата на компјутерот. Тие ажурирања започнаа на 3-ти мај.
Тесла вели дека проблемот бил откриен при рутинско тестирање на издржливост. Компанијата нема извештаи за судири или повреди, но добила 59 поврзани барања за гаранција од јануари до почетокот на мај.
Тесла имаше голем број безбедносни проблеми оваа година, вклучително и повеќекратни истраги започнати од NHTSA, националниот супервизор за безбедност на патиштата.
Ова отповикување е 11-то за компанијата од 27 јануари. Повеќето од нив се поправени со ажурирања на софтверот.