Телото тешко го поднесува прескокнувањето оброци

Сподели со своите пријатели

Повеќето луѓе едноставно бурниот начин на живот забораваат кога последен пат јаделе, други ги прескокнуваат оброците заради таканаречениот „повремен пост“, а некои се казнуваат на одреден начин. Во секој случај, телото не се справува многу добро со тоа.

Прескокнувањето на оброците на вистински начин, исто така се нарекува повремено постење, може да има бројни здравствени придобивки, како што се губење на тежината, објаснува нутриционистот Брук Алпер.

Loading...

Прескокнувањето на оброците и повремен пост се две сосема различни работи. Прескокнувањето на оброк само затоа што сте премногу зафатени значително се разликува од постот и негативно влијае на телото.

Поради прескокнување на оброците и недоволно јадење во текот на денот може да ни се сврти умот, во вистинска смисла на зборот.

„Тоа се случува поради пад на гликозата во крвта“, вели експертот за исхрана Френси Ларгман-Рот.

Кога не го храниме мозокот, телото може да добие сигнали за да ја запре неговата нормална функција, поради што ако сакате да пробате повремено постење, треба да бидете сигурни дека го правите правилно, според одреден распоред.

Се прејадувате на следниот оброк

„Кога ги прескокнувате оброците, ќе имате тенденција да прејадете во текот на денот“, објаснува нутриционистот Бони Тауб-Дикс.

„Ако ги поделите вашите оброци на неколку помали во текот на денот, организмот ќе може подобро да ги користи хранливите материи. Погледнете го телото како преработувач на храна: ако додадете храна постепено, ќе ја заврши својата работа добро, но ако ставате „тони“ храна одеднаш, да речеме, после прескокнато јадење, нема да има корист од тоа“, објасни таа.

Тауб-Дикс советува дека, за да му помогнете на вашето тело да функционира правилно, треба да јадете најмалку три балансирани оброци на ден и да пиете здрав пијалок кога сте гладни меѓу оброците.

Loading...

Вели дека е најважно да се јаде според вашето внатрешно чувство, а не вашиот час.

Кога ќе почнете да губите концентрација, време е да јадете нешто хранливо.

Лошо сте расположени

Кога упорно ги прескокнувате оброците, вашиот шеќер во крвта се спушта, што исто така влијае на вашето расположение.

„Гликозата е гориво за мозокот и кога недостасува, можете да бидете во лошо расположение“, вели Големан-Рот.

Затоа ако прескокнете оброци, треба да земете нешто здраво за следниот оброк затоа што оние кои имаат низок шеќер во крвта имаат склоност кон масна или шеќерна храна бидејќи нивното тело почнува да копнее по таква храна, вели нутриционистот.

Ако мислите дека прескокнувањето на оброк е паметен начин за одржување тежина, размислете повторно. Вие природно ќе трошите помалку калории, но веројатно ќе сакате и погрешни работи како што е грицкање на нездрава храна, што може да доведе до опасен ефект на јо-jo на диетите.

„Со оглед дека времињата на оброкот станаа непредвидливи, телото ќе задржи сè што може и нема да согори калории на вистински начин. Исто така, намаленото производство на лептин, хормон што го намалува апетитот, може да биде тешко да се открие кога сте сити”, додава таа.

Заклучок

Се разбира, можете да прескокнувате оброк од време на време, но ако го правите тоа често може да има негативен ефект врз вашето здравје и да доведе до недостатоци на важни материи во организмот. Исто така, нема да можете да се концентрирате на она што го правите затоа што само ќе размислувате за храна.

Loading...

Ако имате проблем да јадете поради пренатрпан распоред, добрата организација е многу корисна во вакви ситуации.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *