Совети за ефикасно и брзо справување со чувството на стрес и лутина

Сподели со своите пријатели

Сите понекогаш се наоѓаме во ситуации кога се чувствуваме како вулкан кој се подготвува да еруптира. Бесот е сосема нормална човечка емоција, но важно е соодветно да се справите со неа.

Loading...

Па така, еден корисник на Reddit постави интересно прашање: „Кои се продуктивните начини да се справите со лутината?“.

Така, тој охрабри низа други луѓе да ги откријат нивните совети што ги прават да се чувствуваат подобро во експрес.

 

 

  1. Вежбајте

Не е важно дали ќе пробате бокс или медитација. Секој треба да го најде типот на вежби што најмногу им одговара, а тоа ќе им овозможи брзо и ефикасно да се ослободат од лошите емоции.

„За мене нема ништо подобро од вежбање. Обожавам да кревам тегови, а јогата е одлична и како вежба и како медитација”, откри еден корисник.

Loading...

Друг се согласи: „Може да бидам лут или под стрес кога ќе започнам да вежбам, но додека завршам со тренингот, сè што ми пречеше испари“.

  1. Здрава исхрана

Потрошувачката на комплексни јаглени хидрати, како што се сладок компир, киноа и овес, може да го зголеми нивото на серотонин во нашиот мозок.

Исто така, протеините, како што се рибата, тофу и пилешкото, ни помагаат да произведеме повисоки нивоа на допамин и норадреналин, кои се хемикалии во мозокот кои играат улога во вашето расположение, мотивација и концентрација.

 

 

  1. Запишување на вашите чувства

Запишувањето на сопствените чувства е одличен начин да се ослободите од негативната енергија.

„Секогаш кога не можам да вежбам, пишувам“, откри корисник на редит со прекар ChoiceFabulous.

Loading...
  1. Чистење на просторот за живеење

Неуредниот простор понекогаш може дополнително да го влоши вашето расположение. Значи, за да ги ублажите негативните емоции, измијте ги алиштата или реорганизирајте го плакарот.

 

 

  1. Длабоко вдишете

Длабокото дишење може да ги намали стресните хормони. Според клиниката Мајо, вежбите за дишење се корисни затоа што кога се чувствуваме лути, нашиот мозок му сигнализира на телото дека е во криза. Забавувањето на дишењето ги потсетува нашите мозоци дека сме безбедни, пишува Independent.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *