Шеќерот е ваш најголем непријател: Седум намирници кои влијаат на целулитот за кои не сте знаеле

Сподели со своите пријатели

Често се случува, и покрај редовното вежбање и навидум здравата храна, омразената „кора од портокал“ сепак не сака да исчезне од вашето тело. Научниците, лекарите и жените од целиот свет го поставуваат истото прашање: зошто се појавува целулит и што можеме да сториме за да се избегне тоа?

Loading...

Според достапните податоци, појавата на „кора од портокал“ е секогаш комбинација на неколку фактори: генетска предиспозиција, нарушувања на циркулацијата во ткивата на телото, промени во хормоналните нивоа, неухранетост, пасивен начин на живот и многу други.

 

 

Во исто време, кога станува збор за начините да се ослободат од целулитот, на жените не им недостасува совет. Индустријата за убавина им нуди козметика и исхрана со својства на „согорување на маснотии“, фитнес, масажа, салони и пластична хирургија.

Ако редовно вежбате и не ги занемарувате процедурите за лимфна дренажа, а целулитот сè уште е на дело, најверојатно станува збор за проблем со исхраната.

Откријте која храна го влошува изгледот на вашата кожа и ги влошува вашите проблеми – понекогаш е доволно да исклучите неколку намирници од исхраната, така што омразениот целулит станува скоро невидлив.

Loading...

Затоа чекорите кон ново „јас“ секогаш започнуваат со здрава исхрана и правилно формулирана диета.

Сирењето има многу корисни својства. Неколку парчиња моцарела со свеж зеленчук нема да ви наштетат на кој било начин, но секогаш треба да знаете кога да престанете. Нашиот главен непријател, како и во случајот со деликатесите со месо, е натриумот. Ја задржува водата во телото, го забавува метаболизмот и го прави целулитот повидлив.

 

 

Колбаси, шунка, па дури и обожаваната пршута се сигурен начин за создавање целулит. Високата содржина на натриум не само што може да ја направи „кората од портокал“ уште повидлива, туку може да доведе и до многу посериозни здравствени проблеми, вклучително и проблеми со бубрезите.

Дури и мали канчиња јогурт во кои уживате за време на ручек или појадок може да придонесат за појава на „кора од портокал“ на бутовите и задникот. Факт е дека многу од нив имаат „тон“ додаден шеќер. Една порција содржи во просек од 15 до 29 гр шеќер – приближно исто како и вашите омилени бонбони. Ова не значи дека треба целосно да се откажете од вашиот омилен овошен јогурт, само изберете опции каде концентрацијата на шеќер не надминува 11 грама – на пример, грчки јогурт.

Колагенот игра клучна улога во мазноста на кожата, а шеќерот го забавува неговото производство. За разлика од колачите и чоколадото, слатките пијалоци можат да изгледаат прилично безопасно. За да може кожата секогаш да биде еластична и затегната, вреди да се откажете од сите слатки и спакувани сокови, како и алкохолни коктели со сирупи во составот. Пијте чиста вода, овошни сокови, а на забави изберете чаша вино.

Loading...

 

 

Готовите сосови, чиј асортиман на полиците во супермаркетите е огромен, треба да се избришат од списокот за шопинг еднаш и засекогаш. Нема трага од свеж домат во составот на готови сосови, но е полн со Е-адитиви, бои, конзерванси, заситени масти и огромна количина сол. Ако не можете да го замислите животот без сосови, подгответе ги сами дома. Да, не е лесно, но добро е за здравјето.

Неколку пати пишувавме за опасностите од белиот леб, а сега нашиот „херој“ е повторно тука. Вишокот брзи јаглехидрати, кои се претвораат во шеќер во процесот на варење, придонесуваат не само за зголемување на телесната тежина, туку и за намалување на производството на колаген, што ја прави нерамномерноста на целулитот поголема и позабележителна. Наместо бел леб, обидете се да консумирате леб направен од цели зрна.

 

 

Loading...

Во борбата против целулитот, брзата храна е контраиндицирана дури и за оние со добар метаболизам. Големата содржина на масти, брзи јаглехидрати, конзерванси и зачини, а да не спомнувам огромна количина сол што е дел од „деликатесот“ негативно влијае на вашиот изглед. Се разбира, ретко можете да си дозволите порција помфрит како исклучок (дури и манекенки го прават тоа), но претерувањето со таква храна е едноставно контраиндицирано.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *