Жител на сибирскиот град Томск ја тужи компанијата Кока-Кола за „наметнување“ на нивниот западен имиџ на Дедо Мраз на руското општество, наместо на словенскиот Дедо Мраз и неговата внука Сноу Мејден, кои се традиционални во неговата земја.
Денис Амосов тврди дека „Кока-кола“ е одговорна за наметнување на својата верзија на Дедо Мраз и сузбивање на автентични ликови кои ги симболизираат Божиќ и Нова година, како што се словенечкиот Дедо Мраз и неговата внука Сноу Мејден во умовите на Русите и дека тие треба да бидат казнети за тоа.
„Се повеќе деца и возрасни сметаат дека среќна Нова година е можна само со Кока-Кола и нивниот Дедо Мраз“, рече Амосов во видеото што го објави на својот Инстаграм профил. „Руската традиција и вековната историја се губат.
View this post on Instagram
Во својот говор, Амасов, експерт за маркетинг, забележува дека сезоната на празници веќе „не го обезбедува истото задоволство“ како порано, поради „поројот на реклами пред празниците“ и постојаното појавување на „западната верзија“ на Дадо Мраз.
Поднесена е постапка за надомест на штета во износ од 30 милиони рубљи (411.000 долари) за „надомест на морална штета“ и со цел „да се промовира заштитата на имиџот на руската снежна девојка“ од тие пари.
Амасов, исто така, апелираше до претседателот Путин и Министерството за култура да го ограничат прикажувањето на Дедо Мразот на „Кока-Кола“ во Русија и да бараат компанијата да користи локални карактери на нивниот пазар.