Само еден месец откако Романија го повлече борбениот авион МиГ-21, Врховниот совет за одбрана на земјата одлучи повторно да ги активира тие авиони во вооружените сили, бидејќи се проценува дека една ескадрила Ф-16 не е доволна за одбрана на воздушниот простор.
Според порталот Балканска безбедносна мрежа, авионите МиГ-21 Лансер повторно почнале да летаат на 23 мај.
Претходно тие авиони беа повлечени од употреба кон средината на минатиот месец, а причината беше загубата на еден авион и пилот на 2 март во мисија над Црното Море.
ЕУ размислува за изградба на морскиот гасовод Шпанија-Италија
Тогаш од употреба беа повлечени 27 едноседи и двоседи од тој тип.
„Имаше гласини дека авионите МиГ-21 ќе и бидат предадени на украинската авијација како воена помош, но се чинеше многу необично што целосно застарената опрема беше во рацете на пилотите кои летаа Су-27 и МиГ-29. Сега МиГ „21 ќе продолжи да лета во постојана должност во рамките на дежурните сили за противвоздушна одбрана“, се наведува на порталот.
Одлучено е старите авиони да летаат до 15 мај следната година.
ЕУ размислува за изградба на морскиот гасовод Шпанија-Италија
Сега, покрај МиГ-21, романскиот борбен авион има 17 Ф-16АМ со едносед и Ф-16БМ со две седишта, кои се купени половни од Португалија и дежураат од 2019 година.
„Минатиот месец со официјални информации дека МиГ-21 се приземјени, беше најавено дека ќе се забрза процесот на набавка на Ф-16, но очигледно е потребно време, а ниту една ескадрила не е доволна за одбрана на Романија во воената криза. граници“, се вели во текстот.
Романија го претстави првиот МиГ-21 во 1962 година. Сега летаат авиони набавени во 1970-тите.
ЕУ размислува за изградба на морскиот гасовод Шпанија-Италија
111 МиГ-21 беа подложени на модернизација од 1995 до 2002 година, но повеќето досега слетаа поради нивниот животен век или беа уништени во несреќи.