Повторно се огласи сопственикот на Фејсбук и испрати порака до критичарите

Сподели со своите пријатели

Застојот на Фејсбук и неговите апликации Инстаграм и Воцап ја чинеа компанијата 164.000 долари по минута приход, додека падот на акциите ја збриша пазарната капитализација за повеќе од 40 милијарди долари, а наводно целиот хаос го чинел Марк Закерберг околу 6 милијарди долари.

Loading...

Фејсбук загуби пари на неколку начини во вторникот попладне, кога гигантот на социјалните мрежи беше погоден од невиден прекин кој траеше приближно шест часа.

 

 

Еден ден потоа, Закерберг повторно се огласи од својот профил на Фејсбук и објасни што се случувало во тие неколку часа од блокадата на Фејсбук, а исто така имаше и порака до сите што го таргетираа исклучиво како профитер.

– Здраво на сите: ова беше возбудлива недела и би сакал да споделам неколку размислувања со вас. Прво, серверот што вчера ги „сруши“ сите наши услуги беше најлошиот прекин што го имавме во изминатите години. Ги поминавме изминатите 24 часа размислувајќи како можеме да ги зајакнеме нашите системи против овој тип прекини. Ова исто така беше потсетник за тоа колку е важна нашата работа за луѓето. Подлабока загриженост во врска со ова нарушување не е за тоа колку луѓе што ги користат нашите услуги се префрлаат на конкурентни услуги или колку пари губиме, туку што значи тоа за луѓето кои се потпираат на нашите услуги да комуницираат со саканите, да управуваат со нивните бизниси или да ги поддржуваат нивните заедници, вели Закерберг, и додава, дека тоа е е основната грижа на компанијата, наспроти вкоренетиот став на јавноста за профитот е  единствена цел.

 

Loading...

 

– Второ, сега кога сето ова заврши, сакав да се осврнам на контроверзноста на која бевме предмет. Сигурен сум дека на многумина од вас им беше тешко да прочитаат се што е објавено, бидејќи едноставно таквата содржина не ги одразува вредностите на компанијата што ја знаеме. Ние сме длабоко загрижени за прашања како што се безбедноста, благосостојбата и менталното здравје. Не е лесно да се читаат текстови што целосно ја прикажуваат погрешно нашата работа и нашите мотиви. Во суштината на се што се случи, мислам дека повеќето едноставно не ја препознаваат лажната слика што е прикажана за нашата компанија.

– Многу тврдења немаат смисла. На пример, ако, како што велат некои, би сакале да го занемариме истражувањето, зошто да создадеме водечка индустриска програма за истражување за да ги разбереме овие важни прашања? Ако не се грижиме за борбата против штетните содржини, тогаш зошто би ангажирале толку многу луѓе посветени на оваа тема од која било друга компанија во нашата област – дури и поголема од нас? Ако сакаме да ги скриеме нашите резултати, зошто да воспоставиме водечки индустриски стандард за транспарентност и известување за она што го работиме? И ако социјалните медиуми и социјалните мрежи беа одговорни за поларизацијата на општеството како што тврдат некои луѓе, тогаш зошто гледаме дека поларизацијата се зголемува во САД, додека таа останува иста или опаѓа во многу земји со подеднакво голема употреба на социјални мрежи низ целиот свет? – прашува Цукерберг.

 

 

Јавноста, медиумите го посочија Фејсбук како компанија чија единствена цел е профитот, што Закерберг го негираше.

Loading...

– Во срцето на овие обвинувања е идејата дека ние приоритет на профитот го даваме пред сигурноста и благосостојбата. Тоа едноставно не е точно. На пример, еден потег што е доведен во прашање е кога воведовме промена во значајната социјална интеракција во News Feed. Оваа промена покажа помалку вирални видеа и повеќе содржини од пријателите и семејството за кои знаевме дека знаеме дека ќе значи дека луѓето ќе поминуваат помалку време на Фејсбук, но тоа истражување сугерира дека е вистинската работа за луѓето да имаат корист. Дали е тоа нешто што компанијата ќе го фокусира на профит наместо на луѓе? – е порака на Закерберг поврзана со оваа тема.