Постојат и „хотели” за автомобилски гуми – побарувачката е голема а се отвараат и „листи на чекање”

Сподели со своите пријатели

Дождот и лошото време во наредниот период  ќе се одразат на гумите на оние кои досега не го сториле тоа. Освен што се грижиме дали вулканизерот е преполн, останува уште една работа – каде да ги ставиме гумите што не ни требаат во моментов до пролет.

Loading...

По напорната сезона на возење за да ги одморат своите шарени гуми, дојдоа во хотелот. Многу возачи често се одлучуваат да ги остават своите четири тркала во автомеханичарски работилници кои имаат т.н хотели или посебни простории за чување гуми.

 

 

Во еден белградски “ хотел” се сместени дури 4.000 гуми. Побарувачката е голема, затоа е потребно да се резервира место, од октомври до април овде се оставени летните гуми, а од април до следниот октомври најголема побарувачка е каде да се складираат зимските гуми.

Мајсторите одамна се навикнати на гужви и редици во “хотелот”.

„Оваа година поради сообраќајни прописи и построг технички преглед почна во средината на октомври, па гужвите почнаа на 15 октомври и продолжуваат бидејќи сега малку се влоши времето поради овој дожд и веројатно ќе има снег, гужвите траат и веројатно ќе трае уште 15-20 дена“, вели Дејан Пантиќ од Хотел за гуми.

Loading...

 

 

Дотогаш полека се заземаат места. Во хотелот гумите се наредени на посебен начин и се чуваат на собна температура за да не се изгуби квалитетот. Бидејќи има се помалку и помалку соодветни места за складирање гуми, “хотелите” стануваат сè попопуларни.

„Значи, интересот се зголемува, па можеби ќе треба да ги прошириме нашите капацитети, бидејќи на луѓето сепак им е полесно да ги остават гумите во хотелот отколку да ги складираат на тераси, подруми, гаражи, заради безбедност и физичко носење, носење, “ додаде Пантиќ.

„Како да знам дека гумите се мои?

Единственото нешто што ги загрижува возачите е дали ќе си ги вратат гумите.

„Што се однесува до безбедноста, нема грижи за тоа, гумите се означени, секоја гума има свој регистарски број прикачен на гумата, број на сметка под која се чуваат гумите, купувачот доаѓа овде со таа нарачка, ги крева гумите, монтира, ги остава на чување следните гуми“, посочува Дејан Пантиќ.

Loading...

 

 

Во овој хотел ни објаснуваат дека граѓаните најчесто ги оставаат сите четири гуми за складирање, во период од шест месеци.

„За гума во складиште, има едно евро во динарска вредност. Месечно по гума, ако тркалото е целосно, тогаш по две евра месечно по тркало. Тоа се собира, ако ги оставите гумите сега и влезете во пружина за да ги монтира, се додава назад складирање и плус склопување, расклопување“, наведува Пантиќ.