Последните товарни бродови што превезуваат кинеска стока спакувана пред 9 април, кои се ослободени од неодамна воведените царини, моментално пристигнуваат во американските пристаништа.
Сепак, следната недела се очекува работите да се променат во врска со увозот од Кина.
Товарот на бродови од Кина, кој бил натоварен по 9 април, ќе ги носи со себе царините од 145 проценти што претседателот Доналд Трамп ги воведе за стоки од таа земја минатиот месец, објавува Klix.ba.
Следната недела таа стока ќе пристигне, но ќе има помалку бродови на море и ќе превезуваат помалку товар. Сега стана прескапо за многу увозници да соработуваат со Кина.
Во пристаништето Шангај, најголемите товарни бродови стојат неактивни. Бродските компании почнаа да користат помали бродови за превоз на товар бидејќи побарувачката се намалува.
Исто така, испораката од Кина до САД се намали за 60 проценти во април, според „Флекспорт“, брокер за логистика и шпедиција.
Американците се потпираат на Кина за илјадници производи, од телевизори до детски колички.
Американските компании увезуваат повеќе играчки, облека и обувки од Кина од која било друга земја, според податоците на Комисијата за меѓународна трговија на САД.
Со оглед на тоа што се очекува помалку товарни бродови во американските пристаништа, локалните економии ќе страдаат.
Повеќето увозници ќе мора да изберат дали да продолжат да продаваат производи од Кина по повеќе од двојно повисоки цени или целосно да престанат.
За потрошувачите, ова значи дека некои производи ќе бидат тешки за наоѓање или може да бидат прескапи за купување.
Се очекува увозот во САД во втората половина од оваа година да се намали за најмалку 20 проценти во споредба со претходната година, додека падот од Кина ќе биде уште поголем, од 75 до 80 проценти.
Доколку падот не се компензира со увоз на стоки од други земји, ќе дојде до сериозно нарушување на синџирот на снабдување, поради што цените на производите ќе продолжат да растат, што ќе доведе и до зголемување на инфлацијата, предупредуваат во САД.