Како и секој друг популарен јазик, корисниците креираат свои смешковци речници и различно толкуваат различни икони, а сето тоа во согласност со културата, обичаите и личните преференци. На пример, во Кина, симболот на две раце „фрли пет“ значи исто како знакот на пченка на ТикТок и модар патлиџан на Инстаграм.
Се разбира, стандардизацијата, како и во секој јазик, има политичка димензија. Така, конзорциумот Уникод, кој избира нови смајли (емоџи), не е толку битен помали групи, за разлика од големите технолошки компании кои имаат свои претставници во одборот, а кои исто така ја кројат судбината на смешковците.
Но, тоа е приказна за друг пат. Неодамна завршената анализа на гео-означени твитови од секоја земја во светот послужи како основа за истражување чија цел е да покаже кои смешковци најчесто се користат во земјите низ светот.
Секако, направена е и мапа, бидејќи како и со смешковците, понекогаш ви е полесно само да допрете смајли наместо да објаснувате што сакате да кажете. Клучните резултати покажуваат дека најпопуларни се смешковците кои означуваат смеа или заљубена личност, а потоа следат срце и смеа до солзи.
Внимание во Кина и кај Грците
Смешковците кои се смеат и плачат од смеење се најпопуларни во 75 земји, додека смешковците од Worldle се мега популарни во топ 10 во Северна Америка. Од друга страна, треба да знаете дека смајли што значи аплауз во Кина значи „водење љубов“, додека со Грците во разговор треба да избегнувате палци, бидејќи можете да ги навредите.
Балкан
И додека подетална анализа може да најдете на сајтот Crossword-Solver, ние ќе ви кажеме дека најпопуларно во Македонија е смајли со солзи радосници, во Србија е ѓ срце, како и во Хрватска, Босна, Црна Гора, Бугарија, Романија. Италија, Унгарија, Велика Британија, Русија, односно 18 земји во Европа, додека на остатокот од Стариот континент доминираат споменатите смајли кои се смеат до солзи во вкупно 14 земји.
Смајли со солзи е мега популарен во Африка и Северна Америка, додека нивните јужни соседи споделуваат чувства како повеќето држави од Балканот – со срце